مکمل بنزین
خبرداخلی

هایما S7 توربو به سرنوشت محصولات رنو و برلیانس دچار می‌شود؟

تحریم های صنعت خودروسازی کشور باعث شده تا عملا خودروسازان کشورمان با مشکلات زیادی در تولید خودرو روبرو شوند که از جمله آن توقف تولید بسیاری از خودروهای مونتاژی بوده است. حالا با توجه به تاخیرهای زیاد در تحویل هایما اس7 توربو به نظر می‌رسد که ایران‌خودرو در تولید این خودرو مشکل داشته و شاید به زودی خبر توقف کامل تولید این خودرو نیز شنیده شود!

به گزارش چرخان، بسیاری از مشتریان دارای حواله خرید هایما اس7 توربو برای تحویل گرفتن این خودرو دچار مشکل شده‌ و تاخیرهای چندماهه ایران‌خودرو باعث نگرانی این مشتریان شده است. شنیده‌ها از این شرکت نشان می‌دهد که احتمالا به زودی عدم امکان تولید این خودرو نیز به صورت رسمی اعلام خواهد شد و طرح تبدیل این شرکت نیز نشان دهنده و موید این موضوع است.

گفتنی است ایران‌خودرو به تازگی طرح تبدیلی را برای این خودرو اعلام کرده که به جای هایما اس7 توربو ثبت نامی، امکان تحویل دنا پلاس توربو را فراهم نموده است. شاید نکته خنده‌دار این ماجرا، طرح تبدیلی است که برای سوزوکی ویتارا منتشر شد و هایما اس7 به عنوان خودروی جایگزین معرفی شده بود و مشخص نیست که تکلیف آن بخش از تعهدات این خودروساز چه می‌شود!

حالا به نظر می‌رسد که عاقبت این خودرو نیز همان عاقبت رنو، برلیانس، آریو، ویتارا و سایر خودروهای خودروسازان زیان‌دیده کشورمان باشد!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا