مکمل بنزین
خبرداخلی

همه امیدها برای بازگشت پژو سیتروئن نقش بر آب شد!

پژوسیتروئن و فیات کرایسلر حالا به یک برند واحد در دنیا تبدیل شده‌اند و انبوهی از برندهای خودروسازی دنیا در قالب همین ادغام به فعالیت خواهند پرداخت! اما این ادغام بیش از آنکه ما را در بحث تکنولوژی و پیشرفت‌های احتمالی خودروسازی متعجب کند، امیدهایمان را برای بازگشت این شرکت‌ها از بین برد!

به گزارش چرخان، ادغام دو شرکت بزرگ خودروسازی یعنی پژوسیتروئن و فیات کرایسلر آب سردی بود که بر پیکره خودروسازی کشورمان ریخته شد و عملا اندک امیدی که برای بازگشت این برند فرانسوی وجود داشت، از بین برد. نکته عجیب‌تر در مورد این ادغام، انبوهی از شرکت‌های خودروسازی است که در قالب یک هلدینگ بزرگ به فعالیت خواهند پرداخت و سهم بازاری که فیات کرایسلر در این شراکت برای خودروساز فرانسوی فراهم می‌کند، تمام توجیهات لازم را برای کنار گذاشتن سود اندک بازار ایران فراهم می‌نماید.

حالا تمام امید صنعت خودروسازی کشورمان برای بهبود اوضاع، توافقات احتمالی سیاسی-اقتصادی است که در صورت رخ دادن، امکان بازگشت برندهای مذکور را فراهم می‌کند و در غیر این صورت به هیچ وجه امکان بازگشت هیچ کدام از برندهای معتبر خارجی فراهم نخواهد شد. حالا باید دید که واکنش ایران‌خودرو و سایپا به این اتفاق و تعهدات بسیار زیادشان در زمینه محصولات خارجی، چه خواهد بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ما به شدت از قطع کامل روابط با یک شرکت خودروساز خودشیرین و عهد شکن فرانسوی خوشحالیم (چون خودروساز های زیادی در دنیا وجود دارند) اما تیم چرخان رو نمیدونیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا