مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

آغاز فروش Q50 2016 با قیمت 33،950 دلار در ایالات متحده

کمپانی Infiniti اعلام کرد، خودروی Q50 2016، با قیمت پایه 33،950 دلار در ایالات متحده عرضه خواهد شد. این خودرو مجهز به یک موتور جدید و توربوشارژ 2.0 لیتری و چهار سیلندری خواهد بود، که 208 اسب‌بخار قدرت تولید کرده و حدود 258 پوند فوت گشتاور دارد.

این خودرو مجهز به یک گیربکس هفت سرعت اتوماتیک بوده که خریدارن می‌توانند با پرداخت مبلغ 2،000 دلار، انرژی تولیدی موتور را به وسیله این گیربکس، به چهار چرخ خودرو منتقل کنند.

2016-infiniti-q5012

چراغهای جلو LED بوده و از رینگ‌هایی 17 اینچی برای چرخها استفاده شده است. صندلی راننده هشت حالت برقی بوده و یک سیستم صوتی قدرتمند با شش بلندگو از ویژگی‌های این خودرو است. همچنین پوشش چرمی داخل خودرو، سیستم اعلان وضعیت آب و هوای منطقه و سیستم اختصاصی Infiniti به نام INTOUCH، از دیگر امکانات این خودرو است.

خریداران می‌توانند با پرداخت 37،650 دلار، مدل بالاتر این خودرو را که از موتوری قدرتمندتر، سیستم HomeLink و 14 بلندگو استفاده می‌کند خریداری کنند.

همچنین خریداران با پرداخت 47،050 دلار، نسخه سازگار با محیط زیست این خودرو را می‌توانند خریداری کنند. خودروی مذکور از یک موتور 3.5 لیتری V6 و یک موتور الکتریکی به همراه باتری لیتیوم‌یونی بهره‌مند بوده و در مجموعه توان تولید قدرتی به میزان 360 اسب‌بخار را داراست.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا