مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

انتشار تصاویر و اطلاعاتی جدید از مزدا CX-4

مزدا CX-4، نسخه‌ای از مدل مفهومی کانسپت Koeru بوده، که در سال 2015 رونمایی شده است. این خودرو قدم اول مزدا برای ساخت شاسی‌بلندهای کوپه خواهد بود.

Cx

طراحی خودروی مزدا CX-4 شباهت زیادی به مدل مفهومی Koeru داشته و از رینگ‌های کوچکی برای چرخ‌های آن استفاده شده و شکاف زیادی بین لاستیک، بدنه و کلگیر خودرو ایجاد شده که آن را بیشتر شبیه به Koeru کرده است.

Cx (2)

خودرو CX-4 نسبت به CX-5، ارتفاع کمتری داشته و زیباتر و اسپرت‌تر شده است. طول آن 4.6 متر بوده و پهنه‌ای به اندازه 1.9 متر دارد. فاصله بین محورهای عقب و جلوی آن 2.7 متر بوده و ظرفیت حمل 5 سرنشین را دارد.

Cxc

آقای Masamichi Kogai مدیرعامل مزدا درباره تولید این خودرو گفته بود: «نسخه نهایی این خودرو لذت بیشتری از رانندگی ارائه می‌دهد و یک نام تجاری جدید برای مزدا خواهد بود.»

مزدا اطلاعات اندکی درباره مشخصات فنی این خودرو منتشر ساخته، ولی انتظار می‌رود که یک موتور جدید 2.5 لیتری، چهارسیلندری و توربو شارژر، برای آن استفاده شود؛ موتوری که مشابه آن در خودرو CX-9 استفاده شده است.

پیش بینی می‌شود عرضه این محصول در اوایل سال 2017 آغاز شود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا