مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش فوری خودروهای دوگانه‌سوز ایران‌خودرو ویژه بهمن 98

بازار محصولات ایران‌خودرو و سایپا در روزهای اخیر، کمی متعادل و آرام شده‌اند ولی خبری از ارزانی در بازار خودرو نیست. این عدم ارزانی باعث شده تا نگرانی‌هایی برای مردم ایجاد شده و امید آنها به تکرار سیکل گرانی و ارزانی از بین برود و فرصت خرید مناسبی برایشان ایجاد نشود. حالا با وضعیت فعلی، شاهد افزایش استقبال مردم از طرح‌های فروش فوری هستیم که با اضافه شدن خودروهای دوگانه سوز، بیش از پیش نیز خواهد شد.

به گزارش چرخان، بازار خودروهای داخلی در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت‌های جدیدی بوده و گرانی بعضی از خودروهای متاثر از طرح سهمیه‌بندی سوخت، به همه خودروهای بازار نیز کشیده شده است. در همین راستا گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات خود رونمایی کرد که مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند از ساعت 11 صبح روز یکم و دوم بهمن ماه سال جاری با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت اقدام به ثبت سفارش نمایند.

قابل ذکر است که ظبق اطلاعیه جدید این شرکت، سازوکار بررسی شرایط خریداران بسیار جد‌ی‌تر خواهد شد و سخت گیری‌های زیادتری روی ثبت نام کنندگان صورت خواهد گرفت و از سوی دیگر عدم دارا بودن هر کدام از شرایط گفته شده، منجر به لغو سفارش مشتری خواهد شد. البته گفتنی است که علیرغم انتظار مردم برای ارائه خودروهای دوگانه سوز، این بار خبری از این اتفاق نبوده و خودروهای بنزینی برای فروش فوری اقساطی ارائه گردیده است.پژو 207 صندوقدار ایران‌خودرو

خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش به شرح زیر است:

  • اولین محصول ارائه شده توسط ایران‌خودرو، پژو 405 اس ال ایکس است که در رنگ‌‌ سفید قابل عرضه بوده و با قیمت 67 میلیون و 998 هزار تومان قابل سفارش خواهد بود. البته 10 درصد از مبلغ این خودرو نیز به صورت تسهیلات به مشتریان عرضه می‌شود. این خودرو در تاریخ 1 بهمن ماه و از ساعت 11 قابل سفارش خواهد بود.
  • دومین محصول عرضه شده در این شرایط فروش، پژو پارس دوگانه سوز است که در رنگ‌‌‌های آبی رویال، سفید و مشکی عرضه می‌گردد. پیش پرداخت لازم برای این خودرو 72 میلیون و 740 هزار تومان بوده و 10 درصد باقیمانده نیز به صورت تسهیلات به مشتریان عرضه می‌شود. بازپرداخت تسهیلات ارائه شده به صورت یکساله بوده و امکان بازپرداخت زودتر از موعد نیز نخواهد بود. این خودرو در تاریخ 2 بهمن ماه و از ساعت 11 قابل سفارش خواهد بود.
  • سومین خودروی عرضه شده توسط این خودروساز، پژو 405 دوگانه سوز است که در رنگ‌های مشکی، نقره ای و خاکستری متالیک قابل سفارش بوده و پیش پرداخت لازم برای ثبت سفارش این خودرو، 59 میلیون و 230 هزار تومان تعیین شده است. مابقی مبلغ خودرو به صورت تسهیلات یکساله به مشتری عرضه می‌شود. این خودرو نیز در تاریخ 2 بهمن ماه و از ساعت 11 قابل سفارش است.
  • این شرایط فروش با تسهیلات 10 درصدی بوده و تسهیلات اعطا شده در دو قسط 6 ماهه از مشتری دریافت می‌گردد. بدین ترتیب بایستی دو چک در تاریخ 5 مرداد 99 و 5 بهمن 99 دریافت خواهد شد.

قابل ذکر است که شرایط فروش فوری ایران‌خودرو در حالی انجام می‌شود که بعضی از مشتریان نسبت به تحویل خودروهای ثبت نامی قبلی به شدت معترض بوده و مشخص نیست که مجوزهای جدید برای فروش این شرکت به چه نحوی صادر می‌گردد. حالا باید دید که آیا مشتریان نسبت به این شرایط فروش، اقبال مناسبی نشان خواهند داد و بازار نیز واکنش متناسب خواهد داشت؟

بسیاری از افراد متقاضی خرید محصولات ایران‌خودرو معتقدند که عملا سایت این شرکت برای ثبت سفارش باز نمی‌شود و فقط عده‌ای محدود و احتمالا نشان کرده امکان ثبت سفارش دارند و ثبت سفارش برای مشتریان عادی امکان‌پذیر نیست. ولی مشاهدات ما نشان می‌دهد که این ادعا دور از واقعیت بوده و مدعیان این اتفاق، معمولا دچار اشتباهاتی می‌شوند که باعث می‌شود تا از ثبت سفارش عقب بمانند و امکان خرید محصولات این خودروساز را نداشته باشند. برای مشاهده 6 نکته موثر در ثبت سریع سفارش اینجا کلیک کنید.

این شرایط فروش نقد و اقساط دارای قوانینی است که برای مشاهده جزئیات این قوانین می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و طبق جزئیات اعلامی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا