مکمل بنزین
برگزیده‌هاخبرداخلی

طرح تبدیل تعهدات جدید و عجیب ایران‌خودرو ویژه بهمن 98

عدم توانایی تولید بسیاری از خودروها توسط ایران‌خودرو و سایپا به یک خبر عادی برای مردم و رسانه‌ها تبدیل شده است. اما این خبر در حالی است که برخی از بخشنامه‌های جدید این شرکت‌ها کاملا متضاد بوده و به نظر می‌رسد که خودروسازان کشورمان تمایلی به شفاف سازی و عملکرد شفاف در زمینه تولید ندارند چرا که در طرح تبدیل جدید این شرکت ابهاماتی است که در ادامه به بیان آنها می‌پردازیم.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در حالی خبر از طرح جدید تبدیل محصولات خود داده که عملا برخی از مفاد این طرح تبدیل در تناقض با خبرها و اطلاعیه‌های قبلی این شرکت است. به طور مثال در حالی خبر از عدم امکان تولید هایما اس7 داده می‌شود که چندی پیش مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان گفته بود که این خودرو در حال تولید بوده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

حتی مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان تاکید کرده بود که کلیه تعهدات این شرکت تا شهریورماه سال آینده بروز خواهد شد و بدین ترتیب عملا نیازی به تبدیل تعهدات در این زمینه وجود نخواهد داشت! از دیگر نکات مبهم این طرح تبدیل در بخشی است که محصول تندر 90 وجود داشته و این شرکت به جای تندرپلاس اقدام به تحویل تندر ای2 می‌کند در حالیکه به نظر می‌رسید با خرج رنو، عملا امکان تولید این خودرو وجود ندارد.

البته گفتنی است که قبل از این شایعه‌ای با این محتوا متشر شده بود که محصولات رنو با موتور دیگر خودروهای تولیدی ایران‌خودرو روی خط تولید این شرکت قرار خواهد گرفت که بدیهی است در صورت عملیاتی شدن این موضوع، بایستی به اطلاع مشتریان برسد. از دیگر نکات قابل توجه در این طرح تبدیل، عدم امکان تولید خودرویی مانند وانت آریسان است که به نظر می‌رسید در این بخش مشکلی وجود نداشته باشد چرا که در مقابل خودرویی مانند پژو 405 بنزینی به مشتریان تحویل داده می‌شود که تفاوت ماهوی چندانی با آریسان ندارد!

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. نبود گزینه دوم واسه خریدار…..انحصار گران بازار را به بازیچه خودشان به دلخواه خودشون تحت کنترل دارن….

  2. ماشین خوبیه ولی از اون بهتر ماشین دیار خودرو بایک ایرانیان هست که موتور وگیربکسش ژاپن هست واز لحاض استایل هم قشنگتر از اچ سی هست baic x25 .x35.x55.bj20 .

  3. مشتری بر حسب نیاز به وانت خودرو آریسان که وانت میباشد ثبت نام میکند و بجای آن خودرو سواری پژو 405 میدهند
    آیا این موضوع از نظر ماهوی تفاوتی ندارد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا