مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط محصولات BMW ویژه بهمن 98

بازار خودروهای لوکس همانند سایر بازارهای خودروی کشورمان روزهای عجیبی را پشت سر می‌گذارد و در حالی که سهم بزرگی از معاملات بازار به خودروهای زیر 100 میلیون تومان تعلق دارد، پرشیا خودرو در اطلاعیه‌ای از شرایط فروش نقد و اقساطی رونمایی کرد که طبیعتا برای بسیاری از مردم کشورمان جالب و شاید حسرت برانگیز باشد. در ادامه جزئیات شرایط فروش نقد و اقساط محصولات BMW را مشاهده می‌کنید.

به گزارش چرخان، شرکت پرشیا خودرو متولی برند BMW در کشورمان طی اطلاعیه‌ای از جدیدترین قیمت و شرایط فروش محصولات خود رونمایی کرد که مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند از فردا با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت در سرتاسر کشور اقدام به خرید کرده و سفارش خود را با موعد تحویل فوری دریافت نمایند.

BMWکلیه محصولات این شرکت دارای گرانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتر کارکرد هستند که طبیعتا هر کدام که زودتر فرابرسد، مبنای محاسبه گارانتی خواهد بود. تمای هزینه‌های قانون شماره گذاری و سایر موارد قانونی در قیمت خودروها لحاظ شده و هزینه‌ای از مشتریان دریافت نمی‌شود.

هزینه بیمه شخص ثالث یکساله بر عهده پرشیا خودرو بوده و هزینه‌ای از مشتریان دریافت نمی‌شود. البته گفتنی است که در شرایط فروش اعتباری، کلیه هزینه‌های مربوط به بیمه بدنه به صورت الزامی و تضمینی از مشتری دریافت خواهد شد. همچنین سرویس ویژه دوساله پرشیا خودرو برای کلیه خودروهای موجود BMW در این شرایط فروش برقرار است.

  • خودروی بی ام و 320 آی  مدل 2018 لجند : یک میلیارد و ۱۹۹ میلیون تومان
  • خودروی بی ام و 330 آی مدل 2018 پِرفورمنس: یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان
  • خودروی بی ام و 220 آی کانورتیبل مدل 2017 SPL003: یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان
  • خودروی بی ام و 230 آی کانورتیبل مدل 2017 MSP006: یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان
  • خودروی بی ام و 218 آی اکتیو تورِر مدل 2018 اِکسکِلوسیو: ۸۵۹ میلیون تومان
  • مینی کوپر مدل 2018 : ۸۹۹ میلیون تومان

گفتنی است که این شرایط فروش محدود بوده و با توجه به تعداد خودروهای قابل ارائه، تا اتمام ظرفیت ادامه خواهد داشت. از نکات جالب این طرح فروش، اقساط 43 تا 65 میلیون تومانی آن است که طی اقساط 12 ماهه از مشتریان دریافت می‌شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا