مکمل بنزین
گوناگونخبر

پورشه تایکان برقی،600 آپشن اختصاصی دارد!

شرکت اشتوتگارتی پورشه چند ماهی است که پس از معرفی رسمی خودروی برقی خود بانام تایکان، نه‌تنها آن را به‌عنوان یک برقی جذاب و قابل‌اعتمادی که می‌تواند به‌راحتی با خودروهای تسلا و دیگر برقی‌های برتر دنیا رقابت کند، معرفی کرده است بلکه برای هرچه جذاب‌تر شدن آن، آپشن های زیادی را نیز برای مشتریانش در نظر گرفته است.

درواقع، این آپشن های خاص پورشه برای این خودروی برقی به‌گونه‌ای هستند که می‌توانند به‌راحتی، تایکان موردنظر را با دیگر تایکآن‌های بدون این آپشن ها، متمایز کند. در همین راستا، پورشه اعلام کرده است که چیزی حدود 90 آپشن خاص و منحصربه‌فرد برای تایکان به‌عنوان آپشن های نهایی این خودرو قرار خواهد داد که درمجموع، آپشن های قابل سفارش خودرو، به عدد 600 می‌رسند.

این خودروساز آلمانی برای هرچه جذاب‌تر شدن طراحی خارجی تایکان، بسته اسپرت زیبایی را برای بدنه این خودرو در نظر گرفته است که ازجمله آن‌ها می‌توانیم به پنل های کناری و دیفیوزر برای پخش کردن جریان باد اشاره‌کنیم.

به‌علاوه، سیستم چراغ‌های جلویی تمام LED ماتریسی با گرافیک داخلی سه‌بعدی در دسترس بوده و همچنین نمای داخلی آبی‌رنگی که ازنظر زیبایی، بسیار چشمگیر است نیز به چشم می‌خورند. رینگ‌های 21 اینچی که شبیه تیغه‌های چاقو بوده و ازنظر وزنی نیز سبک‌تر از نسخه معمولی هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا