مکمل بنزین
گوناگونخبر

هیوندای، 3 سال تعمیر و نگهداری رایگان را به گارانتی‌های بی نظیر قبلی‌اش ،اضافه می‌کند!

هر شرکت خودروسازی فعالی که در کشورهای مختلف جهان مشغول فعالیت بوده و این وسایل چهارچرخ را تولید می‌کنند، می‌توانند با مواردی مانند زیبایی‌های ظاهری خودروهایشان، عملکردی که آن خودرو و مدل بر روی جاده از خود نشان می‌دهد، فن‌آوری‌های به‌کاررفته، راحتی و بسیاری از موارد دیگر، مشتریان و علاقه‌مندان به برند خود را تحت تاثیرقرار دهد.

اما همه‌ی ما میدانیم که بحث تعمیر و نگهداری یا به‌عبارت‌دیگر سرویس‌هایی که به نام گارانتی، این شرکت‌های به مشتریان اعطا می‌کنند، نیز با توجه به وجود مشکلات احتمالی که ممکن است برای خودرو پیش بیاید، یک امر حیاتی هستند. این گارانتی‌ها به‌خصوص، زمانی بیشتر حائز اهمیت می‌شوند که شخصی بخواهد در بازه زمانی طولانی‌تری خودروی خودش را داشته باشد و بدون شک، نیاز به نگهداری مناسب خواهد داشت.

شرکت کره‌ای هیوندای نیز یکی از همین خودروسازان خوش‌نامی است که همیشه احترام به مشتریان را در بازارهای هدف خود، به‌خوبی انجام داده تا بتواند خریداران خود را راضی نگه دارد. برای مثال در بازار کشور آمریکا، این خودروساز، گارانتی بی‌نظیر 10 ساله یا 100,000 مایلی (حدود 161,000 کیلومتر) را برای قوای فنی و بخش موتوری، یک گارانتی 5 ساله یا 60,000 مایلی 96,000 کیلومتر را به‌عنوان یک گارانتی محدود برای خودروهای جدید و همچنین یک گارانتی 7 ساله ضد آسیب‌دیدگی‌هایی مانند سوراخ شدن بدنه خودرو ارائه می‌دهد؛ اما تمامی این گارانتی‌های بی‌نظیر، حتی قرار است بهتر از گذشته نیز شوند.

این گارانتی جدید که از اول همین ماه میلادی یعنی فوریه 2020 آغاز می‌شود به‌گونه‌ای است که هر خودروی هیوندای مدل 2020 که توسط مشتریان خریداری شود، یک گارانتی 3 ساله یا 36,000 مایل (58,000 کیلومتر) نیز به‌عنوان خدمات سرویس، به گارانتی‌های قبلی اضافه می‌شود.

درواقع در این گارانتی، تعویض روغن و فیلتر روغن به همراه بازبینی و تایرهای خودرو، به‌صورت رایگان انجام می‌شود. درواقع تمامی این خدماتی که این شرکت برای مشتریان خود ارائه می‌دهد، می‌تواند در بازارهای جهانی، این اطمینان را به مشتریان بدهد که بدون دغدغه و فکر کردن به این‌گونه خدمات، به خرید خودروی جدیدشان بپردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا