Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نگاهی به اولین تصاویر از پورشه 911 جی تی اس مدل 2021

خودروساز اشتوتگارتی پورشه، اکنون خود را آماده می‌کند تا در موتورشو ژنو سوئیس که در سوم مارس 2020 یعنی کمتر از 20 روز دیگر برگزار خواهد شد، خودروی 911 توربو خود را به نمایش عمومی بگذارد؛ اما جدای از این نسخه جذاب و دیدنی 911، بازهم تعداد زیادی از این خودرو در برنامه این شرکت بوده و هستند.

این تعداد شامل، 911 تارگا GTS نیز می‌شود که برای گذراندن تست‌های اولیه خود، در حال پس دادن آزمایش‌های جاده‌ای در شرایط آب و هوایی سرد کشور سوئد است.

خودروی مدل 911 پورشه که از جذاب‌ترین، گران‌قیمت‌ترین، شناخته‌شده‌ترین و چه‌بسا قدرتمندترین و سریع‌ترین خودروهای این شرکت محسوب می‌شود، قرار است در نسخه‌های جدید، به‌عنوان مدل کوپه و کانورتیبل نیز معرفی و تولید شود. همان‌گونه که از تصاویر برمی‌آید. 911 تارگا جی تی اس، با ظاهری تهاجمی و جذاب ظاهرشده که خودروساز آلمانی، از سپرهایی با طراحی اسپرت و سیستم خاص پورشه برای خروجی‌های اگزوز، استفاده کرده است.

بااین‌حال، شاید بتوان بزرگ‌ترین تغییر در این نسخه جدید از 911 را رینگ‌هایی با قفل مرکزی دانست که می‌توانند به سیستم ترمز اصلی خودرو، کمک شایانی کرده و با پوشش قرمزرنگ درون رینگ‌ها به چشم می‌آید. عکاسان این خودرو که این تصاویر جاسوسی را گرفته‌اند، آن‌قدر به خودرو نزدیک نشده‌اند تا بتوانند تصاویر درون کابین را بگیرند؛ اما انتظار می‌رود که مانند نسخه‌های سال‌های گذشته از GTS، این مدل تازه‌وارد نیز با بسته اسپرت، صندلی‌های اسپرت، روکش‌های صندلی آلکانترا و تعدادی از طراحی‌های مشکی‌رنگ همراه شود.

قدرت موتوری نیز از همان قلب تپنده معروف 3 لیتری 6 سیلندر با توربو دوقلو استخراج می‌شود. ازآنجایی‌که پورشه 911 کاررا (Carrera S) به قدرتمندی نسخه قدیمی GTS است، پس می‌توانیم انتظار افزایش قدرت قابل‌توجه را در این مورد نیز داشته باشیم. البته هنوز صحبتی در مورد این اعداد و ارقام فنی نشده است اما انتظار می‌رود که قدرت خروجی، عددی بین 464 تا 473 اسب بخار باشد.

جدای از اعداد مورد انتظار، قرار است این قدرت از طریق یک جعبه‌دنده دستی 7 سرعته و یک جعبه‌دنده آپشنال PDK به زیرپای راننده منتقل شود. همچنین یک نسخه چهارچرخ محرک (AWD) به‌عنوان نسخه استاندارد نیز به نسخه تارگا، اضافه خواهد شد.

درنهایت باید گفت که انتظار می‌رود نسخه GTS از پورشه 911 تا اوایل سال 2020 و در نمایشگاه بین‌المللی مهم خودرویی مانند نیویورک، شانگهای و پاریس، رونمایی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.