مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

آغاز پیش‌فروش تندر90 و پارس‌تندر، با موعد تحویل 60 روز

سایپا پیش‌فروش دو خودروی تندر 90 و پارس تندر را با موعد تحویل 60 روزه آغاز کرده است. این دو خودرو توانسته‌اند نمرات خوبی از نظر کیفیت کسب کنند و بازار خرید و فروش خوبی داشته و با اقبال مشتریان، علیرغم رکود بازار در روزهای اخیر روبرو شوند.

Tondar90

رنگ‌های ثبت نامی برای خودروی پارس تند شامل؛ سفید، مشکی متالیک، نقره‌ای متالیک و نوک مدادی متالیک خواهد بود. همچنین رنگهای ثبت نامی تندر 90؛ سفید، مشکی متالیک و نقره‌ای متالیک هستند.

سایپا اعلام کرده است که با توجه به تخصیص خودرو در سال 95؛ تغییر در قیمت، بیمه، مالیات، عوارض شماره‌گذاری و سایر عوارض قانونی از مشتریان اخذ نخواهد شد. در حال حاضر قیمت خودروهای پارس تندر و تندر 90 در نمایندگی‌های سایپا به ترتیب، 39 و 37 میلیون تومان است.

رنو سال آینده خودروهای بیشتری در بازار ایران عرضه خواهد کرد و در حال حاضر مشغول مذاکره با پارس خودرو و ایران خودرو، برای خرید بخشی از کارخانه‌جات این شرکت‌ها به منظور تولید مستقل محصولاتش بوده، که ظاهرا این مذاکرات به دلیل حضور شرکای چینی پارس خودرو و ایران خودرو، با مشکلاتی مواجه شده و رنو حاضر به تولید خودروهایش در کنار چینی ها نیست؛ بنابر این احتمالا رنو با سرمایه گذاری خود اقدام به تاسیس کارخانه جدیدی کرده و از طریق نمایندگی‌های خود اقدام به تولید و واردات محصولات بروز می‌کند، ولی هنوز هیچ چیز قطعی نیست و باید منتظر تصمیم‌گیری‌های نهایی بود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا