Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

با اسباب بازی جذاب لگو فیات 500 ایتالیایی بیشتر آشنا شوید!

صنعت جذاب خودروسازی، در طول بیش از صدسال تداوم و سابقه خود در کشورهای مختلف، توانسته در هر زمینه‌ای، حرفی برای گفتن داشته باشد. چه بخواهد این مورد، جذابیت در طراحی و ایجاد یک شاهکار هنری مانند خودروهای اسپرت ایتالیایی باشد، چه بخواهد در مورد فن‌آوری‌های مدرن و نوین مانند خودروهای ساخت کشور آلمان باشد و چه مانند شرکت‌هایی کمیاب مانند بوگاتی فرانسه یا کویینگزگ سوئد که با ساخت هیولاهای خود، جسارت، قدرت و سرعت را در قالب هنر و علم مهندسی خود، به ارمغان می‌آورند.

در قاره اروپا نیز در کنار خودروهای محبوبی مانند مینی کوپر انگلیسی و فولکس‌واگن بیتل آلمانی، فیات 500 ایتالیایی نیز وجود داشته است که درست مانند دو خودروی کوچک از دو کشور مختلف، هم یک مدل نمادین محسوب شده و هم جای خود را در دل مردم اروپا و دنیا، بازکرده است.

هر سه این خودروها، در دو ویژگی با یکدیگر مشترک هستند: یکی اندازه کوچک و دوست‌داشتنی آن‌ها که می‌تواند این خودروها را برای سفرهای درون‌شهری و کوچه، پس‌کوچه‌های قاره اروپا مناسب کند و دیگری نیز خود نوع طراحی و یا در اصطلاح، استایل خاص خودرو است. نکته جالب هم اینجاست که شرکت معروف لگو (Lego)، تاکنون هم اسباب‌بازی لگوی بیتل و هم مینی کوپر را ساخته است. اکنون فقط فیات 500 ایتالیایی مانده بود تا این شرکت، یک اسباب‌بازی جذاب از آن را نیز تولید کند.

این حرکت شرکت لگو، اکنون به این مدل جذاب و دوست‌داشتنی تبدیل‌شده که توسط متخصصان این شرکت، تولیدشده است. قیمت این لگو در کشور آمریکا، با برچسب 89.99 دلاری، برای مشتریان در نظر گرفته‌شده است.

بسته تخصصی لگو فیات 500 این شرکت، از روی خودروی فیات 500F مربوط به دهه 60 الهام گرفته است که بارنگ زرد نمایان شده است. لگویی که بیش از 11 سانتی‌متر ارتفاع،24 سانتی‌متر طول و همچنین 11 سانتی‌متر، عرض دارد. شرکت لگو برای ساخت اسباب‌بازی فیات 500، از 960 قطعه مختلف استفاده کرده تا بتواند هرچه دقیق‌تر و با نسبت‌های صحیح، آن را تولید کند.

جزئیاتی که برای آن در نظر گرفته‌شده، مانند یک چمدان در قسمت عقب ماشین، طراحی داخلی با جزئیات کامل، سقف، درب‌ها، کاپوت و درب صندوق‌عقب قابل باز شدن، همگی نشان از یک اسباب‌بازی خاص و باکیفیت را برای کودکان و نوجوانان می‌دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.