مکمل بنزین
گوناگونخبر

هنر فوق جذاب منصوری بر روی بنتلی فلایینگ اسپور W12

شرکت نام‌آشنای تیونینگ منصوری این بار به‌علاوه تیون کردن خودروی جذاب بنتلی کانتیننتال جی تی V8 کابریولت که قرار بود در موتورشو ژنو 2020 لغو شده به نمایش عمومی دربیاید، از یک ابرخودروی جذاب و خوش‌چهره دیگری با هنرنمایی خودش بر روی آن نیز رونمایی کرده است. این ابرخودروی تزئین شده جدید، از همان شرکت بنتلی بوده اما این بار، منصوری سراغ مدل فلایینگ اسپور (W12(Flying Spur این شرکت رفته است.

عرضه خودروی بنتلی فلایینگ اسپور، تازه یک ماه است که در قاره سبز، شروع‌شده است. شرکت تیونینگ منصوری نیز این بار تصمیم گرفته تا به سراغ همین خودرو برود تا بتواند باری دیگر، یک خودروی چشم‌گیر و تهاجمی با سبک سلیقه‌ای خود را به تولید برساند.

همان‌گونه که از تصاویر پیداست، نمای خارجی یا همان طراحی بدنه این خودروی منصوری، به‌گونه‌ای صورت گرفته است تا بتواند با یک جلوپنجره مشکی‌رنگ به همراه ورودی‌های هوایی مشکی‌رنگ در قسمت جلو، طراحی خشمگین و تهاجمی را به بیننده القا کند. در قسمت جلویی، همچنین می‌توانیم نوار قرمزرنگی را نیز در زیر اسپویلر یا همان شکننده باد، مشاهده کنیم.

در نمای نیم‌رخ جانبی نیز، چشمانمان به رینگ‌های فوق جذاب 22 اینچی می‌افتد که با تریم قرمزرنگ، مزین شده‌اند. همچنین این رنگ قرمز توانسته درست مانند یک خط جذاب، بر روی نمای جانبی خودرو در ترکیب بارنگ اصلی فلایینگ اسپور، به زیبایی، خودنمایی کند.

در زیر کاپوت این خودروی خوش‌چهره تیون شده نیز، تغییراتی بر روی موتور حجیم 6 لیتری 12 سیلندر (W12) صورت گرفته است. این تغییرات به‌گونه‌ای بوده‌اند که اکنون، این خودرو توانایی تولید 710 اسب بخار قدرت و چیزی حدود 1,000 نیوتون متر گشتاور را دارد. این در حالی است که نسخه اصلی فلایینگ اسپور بنتلی، می‌تواند 626 اسب بخار قدرت و 900 نیوتون متر گشتاور تولید کند.

این قدرت اضافه می‌تواند زمان شتاب گیری از صفرتا صد خودرو را از 3.8 ثانیه، به 3.6 ثانیه کاهش دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا