مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

انتشار تصاویر جاسوسی از پورشه پانامرا 2017

به تازگی تصاویری از پورشه پانامرا 2017 منتشر شده که نشان دهنده انجام تست آب و هوای سرد، بر روی این خودرو است. تصاویر جاسوسی منتشر شده، یک پورشه پانامرا اسپرت را نشان می‌دهد که ظاهرا از روی مدل مفهومی این خودرو، که در سال 2012 در پاریس رونمایی شد بود ساخته شده است. در تصاویر منتشر شده شاهد پوشش اندک خودرو هستیم و فقط چراغهای جلو و عقب خودرو با برچسبهایی پوشیده شده‌اند.

2017-porsche-panamera-reveals-itself-with-barely-any-camo_1

پورشه روند تکامل پانامرا را ادامه داده و در مسیر تغییرات ظاهری این خودرو شاهد شیک‌تر شدن آن هستیم. خطوط تیزتر و سقف آن بر خلاف گذشته صاف و یک نواخت طراحی شده است. همچنین به نظر می‌آید از چراغهایی 3D در عقب خودرو استفاده شده است. فضای داخلی پورشه پانامرا 2017 نیز با تغییراتی همراه بوده است. در این قسمت شاهد تغییر در شکل دستگیره‌ها و دکمه‌های کنسول پانامرا هستیم. همچنین به لطف افزایش فاصله دو محور این خودرو، فضای بیشتری برای سرنشینان عقب ایجاد شده است.

2017-porsche-panamera1

قبل از ملاقات با پانامرا 2017، نام رمزی آن G2 بوده و پیش از انتشار این تصاویر، خبرهایی درباره تغییر در قسمت انتهایی خودرو منتشر شده بود. در پانامرا 2017 از پلتفرم MSB استفاده شده، که زیربنای چندین مدل لوکس دیگر از گروه فولکس‌واگن است. این پلتفرم در خودروهایی مانند؛ بنتلی مولسان مورد استفاده قرار می‌گیرد و منجرب به کاهش وزن خودرو تا 90 کیلوگرم می‌شوند.

2017-porsche-panamera-2

این خودرو از پیشرانه‌هایی 6 و 8 سیلندری و در دو مدل دیزلی و پلاگین عرضه خواهد شد. پانامرا 2017 از گیربکس اتوماتیک و دستی دو کلاچ بهره می‌برد.

احتمالا پورشه تا پایان سال جاری میلادی اقدام به عرضه این خودرو خواهد کرد و در نمایشگاه خودروی پاریس که در ماه اکتبر برگزار می‌شود، شاهد رونمایی رسمی از این خودرو هستیم.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. خیر. نسبت به مدل قبلی تغییرات خیلی خیلی کمی داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا