مکمل بنزین
خبر

فروش خودرو با اقساط ۸۴ ماهه و بدون بهره؛ البته در آمریکا!

بر خلاف کشورما، سایر کشورها به مشتریان خود برای خرید خودرو، خدمات خوبی ارائه می‌دهند. با شیوع کرونا و کاهش تقاضا برای خرید خودرو، شرکت‌های آمریکایی برای جلوگیری از ضرر بیشتر محصولات فیات، کرایسلر و جنرال موتورز رابا اقساط ۷ ساله عرضه می‌کنند. 84 ضربدر 0 درصد، نام قانونی است که نمایندگی‌های مذکور برای خدمات خود در نظر گرفته‌اند.

فیات کرایسلر طرح فروش جدیدی را به منظور همیاری با مشتریان بنا نهاده تا خریدار از طریق سایت‌های اینترنتی، بی‌نیاز از حضور در نمایندگی‌ها بتوانند خودروی خود را خریداری کنند. بعد از تسلا، این برند نیز خودروها را با شرایط خاص درب منزل آنها تحویل می‌دهد. بعد از حملات یازدهم سپتامبر ۲۰۰۱ به ساختمان‌های تجارت جهانی، پرداخت وام بدون بهره با اقساط ۷ ساله در آمریکا بی‌سابقه بوده است. احتمال می‌رود سایر خودروسازان نیز شرایط مشابهی را برای جذب مشتریان، اعمال کنند.

کوچکتر کردن گروهی از خودروها توسط هنرمندی فرانسوی!فیات کرایسلر همزمان با این خبر، با اعلام افت فروش ۱۰ درصد در سال ۲۰۲۰، حدود ۵ درصد ارزش سهام خود را در یک روز از دست داد. جنرال موتورز، بزرگ‌ترین خودروساز امریکا هم افت فروش زیادی داشته و کاهش فروش ۷ درصد فروش را در سه ماه نخست 2020 تجربه کرده سات. تویوتا و نیسان و هیوندای در یک ماه گذشته، با کاهش فروش 37 الی 43 درصدی مواجه بوده‌اند که شرایط بد این کمپانی‌ها را در بزگترین بازار دنیا نشان می‌دهد. کرونا تاثیر خود را بر اقتصاد همه دنیا گذاشته است و باید صبر کنیم تا ببینیم آیا در آینده، کمپانی‌ها می‌توانند این خسارات را جبران کنند و یا خیر.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. دوست من منبع این خبر وبسایت اتوبلاگ هست که یک سایت معتبر انگلیسی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا