مکمل بنزین
خبر

خودروی جدید هاوال با نام H5 بزودی معرفی می‌شود

به تازگی‌، مجموعه ای از عکس‌های جاسوسی از محصول جدید هاوال منتشر شده که نشان می‌دهد خودروی بعدی این برند تفاوت‌های اساسی با سبک طراحی هاوال خواهد داشت. گزارش شده است که این خودرو نسل جدید Haval H5 خواهد بود در مقایسه با مدل‌های فعلی، تغییرات بسیار بزرگی در ظاهر خواهد داشت. هاوال H5 به عنوان “کار آغازین” از برند گریت‌وال موتورز، زیرمجموعه هاوال، در سال 2010 به طور رسمی عرضه شد. بعد از آن با رونق خودروهای هاوال در سرتاسر دنیا و استقبال مردم، هاوال H5 بعنوان یک خودروی مستقل بر روی خط تولید نگه‌داشته شد.

در ظاهر این خودرو مشاهده می‌شود که هوال نگاهی به سبک طراحی کلاسیک داشته است، چیزی که تنها چند محصول بزرگ‌سایز در دنیا را می‌توان با این ویژگی یافت که در سبد محصولات خریداران، جایگاه ویژه‌ای دارند. نمی‌توان از این تصاویر چیز زیادی دریافت، اما ظاهر این خودرو چندان جلب توجه نمی‌‌کند. به طور کلی، این خودرو از یک سبک کلی طراحی بسیار سخت بهره می‌برد. قسمت جلوی آن به سه ناحیه تقسیم شده است، مرکز آن یک مش تیره چند ضلعی بزرگ است و جلوپنجره مشبک سه قاب کرومی، که لوگوی “HAVAL” نیز در آنجا دیده می‌شود. چراغ‌های دایره‌ای بسیار ساده هم در دو طرف این جلوپنجره قرار داده‌ شده‌اند که اطراف آنها را پلاستیک سیاه در بر گرفته. استفاده از پلاستیک سیاه در بیش از حد به چشم می‌خورد و شاید چینی‌ها به این سبک تمایل داشته باشند.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا