مکمل بنزین
برگزیده‌هاخبرداخلی

افزایش قیمت خودرو در بازار + لیست قیمت‌ها

بازار خودرو از روز شنبه رسماً فعالیت خود را آغاز کرد و قیمت‌ها نشان از افزایش 10 درصدی آن دارد. در بین خودروهایی که افزایش قیمت پیدا کردند، خودروهای پارس، پژو 405، تیبا 2 و 206 تیپ 2 پیشتاز بودند.

سعید مؤتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو می گوید: از روزی که برخی از نمایندگی شرکت‌های خودروسازی فعالیت خود را آغاز کردند، قیمت خودرو در بازار بالا رفت و افزایش فعلی قیمت‌ها ارتباطی با بازگشایی نمایشگاه‌های خودرو ندارد.

او توضیح داد: قبل از شروع به کار نمایشگاه‌های خودرو، برخی از نمایندگی‌های یک شرکت خودروسازی به صورت کارتکس که خلاف قانون است، خودرو به مردم فروختند، همین امر سبب شده که قیمت خودرو بالا برود.

مؤتمنی گفت: با توجه به فروش کارتکس خودرو در برخی از نمایندگی‌ها باید دید که علت چیست و چرا یک شرکت خودروساز چنین اقدامی انجام داده است.

محمد حسین احمدی که در یکی از نمایندگی‌های خودروسازان فعالیت می کند، چنین صحبتی را قبول ندارد و عنوان کرد: ما از هفته دوم فروردین ماه، فعالیت خود را آغاز کردیم و در این چند روز قیمت اکثر خودروها ثبات داشته است ولی از روز گذشته قیمت تمام خودروها بالا رفت.

او گفت: در نیمه دوم فروردین ماه قیمت خودروهای تندر90 و سمند گران شد ولی در شرایط فعلی قیمت خودروهای پراید، انواع پژو و تیبا در مسیر رشد قرار گرفته است و به نظر می آید جهش دوباره قیمت در راه باشد.

در پایان می‌توانید قیمت انواع خودروهای تولید داخل در بازار مشاهده کنید.

قیمت روز خودرو در بازار تهران

قیمت روز خودرو در بازار تهرانقیمت روز خودرو در بازار تهرانقیمت روز خودرو در بازار تهران

حامد محمدی

کارشناس و فعال خودرو تحلیلگر مسائل و قیمت‌ها Dr_HamedMohammadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا