مکمل بنزین
گوناگونخبر

تماشا کنید؛ رسیدن به سرعت 372 کیلومتر بر ساعت فراری لافراری در اتوبان آلمان!

ابرخودروی جذاب فراری لافراری (LaFerrari) حدود 7 سال پیش متولد شد. این خودرو توانست ملقب به اولین مدل هیبرید خودروساز جذاب ایتالیایی شود. خودرویی که در زیر کاپوت خود، یک قلب تپنده 6.3 لیتری 12 سیلندر باقدرت 789 اسب بخار را مشاهده می‌کرد. بااین‌حال، زمانی که لافراری، قدرت خود را در ترکیب با سیستم هیبرید می‌دید، می‌توانست به عدد خیره‌کننده 950 اسب بخار نیز برسد.

قدرتی که توانایی این را داشت تا سوپراسپرت فراری را در زمان تنها کمتر از 3 ثانیه، از حالت سکون به‌سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند. این شرکت در سال 2016، تولید لافراری را متوقف کرد. البته نسخه موسوم به لافراری آپرتا (Aperta) نیز پس از توقف تولید مدل معمولی، طراحی و تولید شد که روح همان لافراری را در وجود خود می‌بیند. اکنون نیز این شرکت، ابرخودروی SF90 Stradle را در خط تولید خود می‌بیند. یک سوپراسپرت جذاب پلاگین-هیبرید که در زمان 2.5 ثانیه می‌تواند به‌سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

حال به‌تازگی در اینستاگرام، ویدئویی منتشرشده است که سوپراسپرت لافراری را با سرعت هرچه‌تمام‌تر، در یک اتوبان آلمان نشان می‌دهد. راننده قصد دارد تا تمام پتانسیل این خودرو را به رخ بینندگان بکشاند.

https://www.instagram.com/p/B–fbN3p3YB/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا