مکمل بنزین
گوناگونخبر

دو مدل جدید فراری، امسال معرفی می‌شوند

2019 سالی بسیار شلوغ و پرکار برای برند اسب شاهزاده ایتالیایی بود. در طول 12 ماه سال 2019، خودروساز نام‌آشنای ایتالیایی از 5 مدل تازه‌وارد خود رونمایی کرد. این 5 مدل جدید شامل خودروی SF90 Stradle، مدل F8 Tributo، مدل F8 Spider، خودروی 812 GTS و روما (Roma) بود.

در همان سال 2019 بود که مدیر بخش فروش و بازاریابی فراری، آقای انریکو گالیرا (Enrico Galliera) اعلام کرد که سال جدید میلادی یعنی 2020،12 ماهه‌ای خواهد بود که به تحکیم شدن و قدرتمندتر شدن بیش از پیش این برند خواهد انجامید. درست در راستای همین برنامه‌های رونمایی تازه شاهزاده ایتالیایی است که اکنون گزارش‌هایی رسیده مبنی بر رونمایی‌های تازه این شرکت برای سال جاری میلادی.

همچنین آقای گالیرا اعلام کرده است که فراری، در سال 2020 و در راستای برنامه رونمایی‌های گسترده خود تا سال 2022 که می‌خواهد 15 مدل جدید را رونمایی کند،2 مدل تازه‌وارد، معرفی خواهند شد. البته این نکته را نیز باید مد نظر قرارداد که نظر مدیر فروش فراری، برای رونمایی از دو مدل جدید تا پایان سال 2020، پیش از بسته شدن کارخانه شهر مارانلو (Maranello) این شرکت به واسطه پاندمی ویروس covid-19 بوده و جای تعجبی نخواهد بود اگر برنامه‌های رونمایی این شرکت، به تعویق بیفتد. با این حال، قرار است تولیدات این برند، از اول ماه می از سر گرفته شود.

پیش از اینکه ویروس کرونا اینگونه بتواند در سطح جهان همه‌گیر شده و بسیاری از صنایع به خصوص صنعت خودرو را به تعطیلی‌های گسترده‌ای بکشاند، فراری برنامه‌ریزی کرده بود تا دو مدل رازآلود و جذاب را در نیمه دوم سال 2020، به نمایش عمومی بگذارد. البته این قصد بنا به گفته آقای گالیرا، می‌خواهد تا هم در بازارهای دست‌نخورده خودرویی جهان قدم بگذارد و هم وارد کلاس های جدید خودرویی شود. این کلاس جدید می‌تواند همان شاسی‌بلند و کراس اووری باشد که امروزه، بسیاری از شرکت ها به‌جز تعداد بسیاری معدودی، وارد آن شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا