مکمل بنزین
گوناگونخبر

پورشه چگونه از واقعیت افزوده برای تعمیر خودروها استفاده می‌کند؟!

همان‌گونه که دنیای جذاب و پر جنب‌وجوش صنعت خودرو، هرروزه به سمت یک فن‌آوری جدید و مدرنی می‌رود که در تاریخ خود بی‌سابقه بوده و می‌تواند انگشت حیرت همه را به سمت خود، دراز کند اما انگار در همین بین، خودروساز اشتوتگارتی از مدت‌ها قبل برای این فن‌آوری‌های مدرن خود، برنامه‌ریزی کرده و اکنون به نظر می‌رسد که در حال بهره‌برداری از آن‌ها است. سال گذشته میلادی یعنی سال 2019، مرکز خدمات پس از فروش پورشه، این توانایی را پیداکرده بود که با کمک فناوری واقعیت افزوده (Augmented Reality) یا همان AR خود، بتواند به طرز متفاوت‌تری به کار خود بپردازد.

درواقع فناوری واقعیت افزوده پورشه که با عنوان «مشاهده کن آنچه من مشاهده می‌کنم»، به متخصصان این اجازه را می‌دهد که بتوانند با تکنیسین‌های محلی، ارتباط برقرار کرده و از آن‌ها کمک بگیرند. اگرچه این سامانه جالب‌توجه، در حال حاضر تنها بر روی پورشه پانامرا استفاده‌شده است اما پورشه قرار است از آن، برای خودروهایی که نیاز به سرویس‌های ویژه‌ای دارند استفاده کند.

پورشه همچنین گفته است که استفاده از سامانه Tech Live Look این شرکت، از دومین ماه سال 2020 تا سومین ماه یعنی مارس 2020، سه برابر شده و این فناوری اکنون حداقل یک‌بار در روز استفاده می‌شود. درواقع، این حرکت را می‌توان یک مسیر روشن و هوشمندانه برای زمان‌هایی مثل اکنون دانست که ویروس کرونا تا به این اندازه، رفت‌وآمدها را کاهش داده و قرنطینه ایجاد کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا