مکمل بنزین
گوناگونخبر

با ابرخودروی مقوایی از کشور ویتنام،بیشتر آشنا شوید!

در دنیای صنعت جذاب و پرهیاهوی خودروها، همان‌گونه که شرکت‌های پیشتاز و نام‌آشنا، با جدیدترین محصولات و فن‌آوری‌های خود، روزبه‌روز به هرچه مدرن‌تر شدن آن، منجر می‌شوند، همچنین هستند افراد علاقه‌مند و خوش‌ذوقی که از سراسر دنیا و حتی بعضی‌ها، با کمترین امکاناتی که در اختیاردارند، دست‌به‌کارهای قشنگ و جالب‌توجه ای مزنند. از ساخت خودروی لامبورگینی با پرینت سه‌بعدی توسط یک پدر برای پسرش گرفته تا او را به آرزویش برساند تا همین ابرخودروهای مقوایی از کشور ویتنام که حتی می‌توانند راه بروند.

درواقع ازآنجایی‌که مالک یک ابرخودروی جذاب مانند فراری یا لامبورگینی بودن، در هرکجای دنیا می‌تواند یک آرزوی دوست‌داشتنی به‌حساب بیاید اما بدون شک، صدها هزار دلار خرج اولیه و ده‌ها هزار دلار خرج تعمیر و نگه‌داری، چیزی نیست که 99 درصد از مردم دنیا بتوانند با آن کنار بیایند. مگر اینکه این 99 درصد، بخواهند خودشان با خلاقیت‌های بی‌نظیر، دست به چنین کارهایی بزنند که شاید ارزشش از صرف خریدن یک ابرخودرو نیز بیشتر باشد.

حالا اگر بنا به شرایط یک کشور و البته، هزینه‌های سرسام‌آور چنین خودروهایی، شخصی آرزوی سوارشدن در این ابرخودروها را داشته و نتواند آن را خریداری کند باید چه کرد؟ شاید مهیج‌ترین و درعین‌حال، جذاب‌ترین حرکتی که می‌توان اجرا کرد، همین کاری باشد که این جوان ویتنامی، اجرایی کرده است. این افراد جوان که ویدئوی خودروهای دست‌ساز خود را در یوتیوب منتشر کرده‌اند، تنها با هزینه 100 دلار به این مهم دست پیدا کردند.

اما قسمت زیباتر ماجرا کجاست؟ شاید برایتان جالب باشد بدانید که این خودروهای مقوایی تنها به خاطر ظاهر ساخته نشده و می‌توان آن‌ها را راند و حتی برایشان، چراغ‌های LED در نظر گرفته‌شده است. اگر هم بیشتر علاقه‌مند بودید تا با دیگر خودروهای این گروه، همچون بوگاتی شیرون و لامبورگینی اونتادور آشنا شوید، می‌توانید به چنل NHET TV در یوتیوب، سری بزنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا