مکمل بنزین
گوناگونخبر

Wey VV7 GT برابوس، یک نسخه زیبا از خودروی جذاب چینی

خودروهای چینی روزبه روز، زیباتر می‌شوند و استانداردهای بالایی را در این خودروها می‌توان دید. خودروسازی Wey که بعنوان شاخه لوکس گریت وال چین فعالیت می‌کند، این روزها خودروهای زیبایی را طراحی می‌کند. یک سال پیش قراردادی مابین Wey با شرکت تیونینگ برابوس آلمان بسته شد تا فعالیت رسمی این شرکت برای بازارهای بین‌المللی، رنگ و بویی جدی‌تر بیابد. Wey VV7 GT کراس اوور سایز متوسط از لحاظ پلتفرم شبیه به خودروهای آلمانی است و از لحاظ ظاهری توان رقابت بالایی دارد. VV7 براساس هاوال H6 طراحی شده و فرم ظاهری نزدیکی به این خودرو دارد.

تغییرات برابوس برروی این مدل شامل گلگیرهای بزرگ‌تر و قوی‌تر، رینگ‌های 21 اینچی، سپرهای جلو و عقب جدید، دیفیوزرهای جدید عقب و اگزوز بزرگ‌تر، چراغ‌هایی LED بروزتر می‌شود که ظاهری اسپرت را پدید آورده است. اطلاعات زیادی از این مدل بروز شده منتشر نشده اما خبرها نشان می‌دهند که VV7 GT برابوس پیشرانه 2 لیتری توربو با قدرت 227 اسب بخار و گشتاور 387 نیوتون متر خواهد داشت و به یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک مجهز شده است.

قیمت پایه این کراس اوور نیز معادل 27100 دلار است. برنامه‌های آینده شرکت سازنده این خودرو می‌تواند بسیار حرفه‌ای‌تر باشد و قرار است VV7 GT با پلاگین هیبریدی نیز عرضه شود. نسخه استاندارد این خودرو توانست از آسمان‌های مرتبط آمریکایی در بحث ایمنی امتیاز بالایی دریافت کند و سطح ایمنی بالا را به‌رخ سایر برندهای چینی بکشد.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا