مکمل بنزین
گوناگونداخلیشرایط فروش

جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو اعلام شد (22 اردیبهشت 99)

شرایط فروش ایران خودرو که چند روزی است خبری از آن منتشر نشده بود، اعلام شد و طبق همان چیزی که منتظر بودیم قیمت قطعی برای این محصولات اعلام نشده و صرفا مشتریان می‌توانند با پیش پرداخت‌های اعلام شده اقدام به خرید کرده و سپس مبلغ اعلامی شرکت را برای تکمیل وجه به حساب این شرکت واریز کنند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای از آغاز شرایط فروش محصولاتش خبر داد که مشتریان می‌توانند با توجه به شروط موجود در این بخشنامه اقدام به خرید کرده و در موعد ثبت نامی خودروی خود را تحویل بگیرند.

از جمله شرایط این پیش فروش می‌توان به محدود بودن خرید برای افراد زیر 18 سال اشاره کرد. ضمناً مشتریانی که 36 ماه گذشته در شرکت هاي ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند و یا دراین مدت خودرو تحویل گرفته‌اند مجاز به ثبت نام دراین بخشنامه نیستند.

ظرفیت ثبت نام براي هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو بوده و با عنایت به اهمیت سلامت مشتریان محترم تاکید می‌گردد امکان ثبت نام فقط از طریق سایت در منزل میسر است.

خودرو به مشتری ثبت نام کننده تحویل داده می‌شود و به هیچ وجه امکان تحویل خودرو به دیگر افراد وجود ندارد.

شرایط پیش فروش ویژه از ساعت 11صبح روز دوشنبه مورخ 99/02/22 (22 اردیبهشت 99) تا زمان تکمیل ظرفیت مطابق جداول پیوست و با توضیحات ذیل ارائه می‌گردد.

جدول 1 :شرایط و برنامه هاي فروش

جدول 2 :نرخ هاي سود

“مطابق با بخشنامه 4303 هنگام دریافت کد کاربري و کلمه عبور در سایت فروش اینترنتی احراز مشخصات فردي متقاضی الزامی است”

جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو اعلام شد ( 22 اردیبهشت 99 )نکات مهم برای دسترسی به سایت ثبت نام ایران‌ خودرو

1- ابتدا دسترسی خود را به اینترنت چک کنید و ترجیحا عملیات ثبت نام را صرفا از طریق کامپیوتر انجام دهید تا سرعت عملکرد شما بالا باشد.

2- دانلودهای پس زمینه سیستم خود را چک کنید. بعضا ویندوز یا دیگر نرم افزارها معمولا شروع به دانلود بروزرسانی‌های خود می‌کنند که از سرعت اینترنت شما می‌کاهد. همگی آنها را قطع کنید و مطمئن باشید که کسی جز شما به اینترنت مدنظر دسترسی ندارند.

3- از مرورگر مطمئن و بروزشده استفاده نمایید.

4 – به هیچ وجه از فیلترشکن استفاده نکنید.

حامد محمدی

کارشناس و فعال خودرو تحلیلگر مسائل و قیمت‌ها Dr_HamedMohammadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا