Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

کانسپت جدید کیا با مشخصات فوق‌العاده معرفی شد

دنیای خودروهای کانسپت، بسیار هیجان‌انگیز و جذاب است که کیا این موضوع را بخوبی درک کرده. کانسپت جدید کیا از ظاهری زیبا و جذاب و بدون نقص بهره می‌برد. این خودرو جدید که به صورت مفهومی، در پیش نمایش نشان داده شده با کد سی وی شناخته می‌شود و مجله معتبر اتواکسپرس این شاسی‌بلند را از نظر شتاب گیری در خط مستقیم، فوق ‌العاده می‌داند و ویژگی‌های بارز این خودرو باعث شد تا مجله انگلیسی واکنش مثبت خوبی از خود نشان دهد.

به طور مثال شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت تنها کمتر از ۳ ثانیه خواهد بود و زمان شارژ ۲۰ دقیقه‌ای و برد حدود ۵۰۰ کیلومتری از ویژگی‌های بارز دیگر این خودرو است. CV، که از نظر آلایندگی بسیار پاک محسوب می‌شود، سیستم شارژ ۸۰۰ ولتی دارد که بیش از این پورشه تایتان چنین فناوری را داشته است. اگر اطلاعات منتشر شده کامل درست باشد، می‌توان گفت که این یک خودروی منحصر‌به‌فرد از خودروساز کره‌ای است و می‌تواند کیا را دوباره به صدر اخبار بازگرداند، نمای عقب این خودرو با فرم پیچیده، جذاب و شکل و شمایل فضایی بسیار هیجان انگیز است.

جالب اینجاست که کیا در داخل کابین خودرو از حداقل ۲۱ صفحه نمایش با کیفیت بهره برده، که شاید در مدل تولیدی تعداد آن ها کمتر شود زیرا هزینه جانبی بسیاری در پی خواهد داشت. هنوز نمی‌توان درباره اینکه این خودرو چه زمانی عرضه می‌شود صحبت کرد اما کراس اوور جدید کیا که نام مشخصی ندارد، احتمالاً تا سال ۲۰۲۱ برای اعضا آماده شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.