مکمل بنزین
گوناگونخبر

رونمایی از وانت جدید نیسان TITAN 2017

در دورانی که ما هنوز نیسان آبی معروف را تولید کرده و با افتخار به هم‌وطنان خود می‌فروشیم، این کمپانی صاحب نام و قدیمی، از جدیدترین وانت خود در نیویورک رونمایی کرد!

nissan-titan-crewcab-livepics-ny-2016-14

نیسان بر روی این خودرو از یک موتور بنزینی قدرتمند 5.6 لیتری V8 بهره برده است که می‌تواند قدرتی برابر 390 اسب بخار و گشتاور 543 نیوتن متر را تولید کند! به طور کلی این اعداد و ارقام برای یک وانت آن‌چنان بد و ضعیف محسوب نشده و این قدر را به تیتان می‌دهد تا با محصولات روز ایالات‌متحده به رقابت بپردازد.

در حال حاضر بازار پیکاپ ها یا وانت‌ها در دنیا بسیار گسترده است؛ وجود نام‌هایی چون Silverado، Ram، Sierra، Tundra و سری F خود نشان از این بازار جذاب و بزرگ دارد، اما در این میان Titan نیز به راحتی می‌تواند با ظاهر جذاب خود، در میان این محصولات خودی نشان دهد. این محصول همچنان دارای نسخه دیگری با پسوند XD است که از یک موتور V8 بنزینی بهره‌مند شده است.

بر اساس سخنان Fred Diaz یکی از مدیران ارشد بخش کامیون و وسایل نقلیه تجاری نیسان در آمریکای شمالی، TITAN XD قرار است با انتخاب بخش ویژه‌ای در میان اتومبیل‌های سنگین سنتی و سبک تجاری وارد بازار شود. وی معتقد است با افزوده شدن TITAN XD با موتور V8 بنزینی، خریداران و مشتریان می‌توانند دو انتخاب جذاب داشته باشند.

این خودرو با بهره‌گیری از یک موتور 5.6 لیتری V8 می‌تواند 390 اسب بخار قدرت تولید کند. گیربکس این خودرو یک نمونه 7 سرعته اتوماتیک است؛ درست مانند نسخه XD و شاسی بلند Armada!

از لحاظ مدل‌های در دسترس، مشتریان می‌توانند نسخه‌های نیم تنی را از بین سه کابین مختلف در سه مدل متفاوت انتخاب کنند. به گفته نیسان، مدل نیم تنی TITAN XD در تابستان امسال عرضه شده و پیش بینی می‌شود که به یکی از پرفروش ترین محصولات این کمپانی نیز بدل شود.

nissan-titan-crewcab-livepics-ny-2016-13 nissan-titan-crewcab-livepics-ny-2016-4 nissan-titan-crewcab-livepics-ny-2016-3 nissan-titan-crewcab-livepics-ny-2016-2

nissan-titan-crewcab-livepics-ny-2016-1

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا