مکمل بنزین
برگزیده‌هاتحلیلیخبرداخلی

سایپا، ساینا S را با انتشار یک ویدئو رونمایی کرد + ویدئو

بالاخره سایپا از نمونه جدید ساینا با پسوند اس و پس از گذشت 4 سال از رونمایی نسخه اولیه، در فضا مجازی و با انتشار یک ویدئو، رونمایی کرد. در این ویدئو سایپا با شعار یک تغییر به موقع تبلیغ ساینا را شروع کرده و در ادامه به چندین تصاویر که نشان دهنده بروزرسانی طراحی خارجی و برخی جزئیات داخلی است، پرداخته شد.
اما سایپا با انتشار این ویدئو به برخی حدس و گمان ها که چندی است در فضا مجازی توسط رسانه ها منتشر شده را پاسخ داد. در ساینا فیس لیفت در مقایسه با ساینا دستی ای ایکس، تغییراتی مانند غربلیک فرمان، افزوده شدن سنسور نور و چراغ روز، تغییر طراحی آمپر، تغییر طراحی سپر عقب و جلو، تغییر طراحی چراغ عقب و … را به خود دیده است.

پس در نتیجه ساینا فیس لیفت در در مجموع امکاناتی مشابه موارد زیر را دارد:
– سنسور نور
– دی لایت (چراغ روز)
– دارای تهویه مطبوع دیجیتالی
– سنسور هشدار موانع در عقب خودرو
– مه شکن در قسمت جلو
– کامپیوتر سفری
– فرمان دی کات
– دارای دو ایربگ
– تنظیم آینه جانبی بصورت برقی
– ترمز ضد قفل
– فرمان برقی
– مانیتور لمسی به همراه دوربین دید عقب
– و …


براساس اخبار واصله ساینا فیس لیفت که مشخص است از این پس با نام ساینا اس شناخته خواهد شد، در سه تیپ عرضه شده و براساس تیپ بندی متفاوت، با امکانات متفاوتی بدست مشتریان خواهد رسید. باتوجه به تغییر ساینا اس، اما همچنان از موتور 103 سی سی تنفس طبیعی و در عین حال 8 سوپاپه بهره مند است که با اتصال به گیربکس 5سرعته دستی، توانایی تولید 87 اسب بخار، قدرت و 128 نیوتن متر، گشتاور را دارد.


گرچه که بالاخره ساینا هم مورد فیس لیفت قرار گرفته اما برخی کارشناسان بر برخی جزئیتات و حتی بعضا در کلیات نیز به فیس لیفت و عملکرد سایپا درباره ساینا انتقاد کرده و اعتقاد دارند که بعضی اعمال سایپا اصطلاحا درجا زدن است.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫17 دیدگاه ها

  1. مانیتور لمسی که مالیده کاش لااقل MFD و رینگ 15 آلومینیومی رو واسش میذاشتن.چراغای عقبش هم الله وکیلی از ساینای فعلی بدتر شده!!

  2. بدک نیست اما سایپا باید در هاشو با سپرش هماهنگ میکرد و یه موتور ۱۶۵۴ سی سی برلینس کراس میذاشت که اینطوری خیلی بهتر میشد اما شاهین سایپا میتونست بهتر باشه

  3. هر که ندونه اینگار واسه شرکت بنز دارن تیزر درست میکنم.

  4. به عوض این همه تبلیغات تو خالی خودرو ها را تحویل دهید پدرمونو دراوردیدیدپخشش هم برا خودتون به خاطر یه پخش اسم گذاشتن روش.

  5. سلام من ساینا اس را با 90 روز تاخیر در تاریخ 18 اسفند 1400 تحویل گرفتم که کامپیوتر سفری ندارد و کلی عیوب ظاهری چرا 43 روز بعد از پلاک شدن خودرو تحویل شده و خسارت تاخیر چگونه و برای چند روز -بدون شکایت- پرداخت میشود

    1. سلام؛ شما می تونید تصاویر و ویدئوهایی از عیوبی که گفتین رو به ما ارسال کنید تا از طریق سایت، منتشر کنیم.

  6. میشه یه لطف کنند بگند ساینا اس واقعا چی داره چی نداره اپشناش گنگه هیچی معلوم نیست چی داره چی نداره کاش از برنامه تولید حظفش میکردن

  7. خدا لعنتتون کنه با ساینا استون کاش واقعیت رو می‌نوشتند بفهمیم جه لگنی داریم می‌خریم

  8. باسلام
    آیا ساینا اس دارای مانیتور و دوربین عقب هست؟

  9. سلام ..
    چیز مهمی نیست..
    مانیتور و دوربین دنده عقب نداره..
    کیفیت بلندگو خیلی پایین
    صدای موتور داخل کابین هست مثل نیسان گازوئیلی صدا میده
    سپر جلو با چراغ فاصله دارد..
    از درب عقب به انداره انگشت فاصله هست..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا