مکمل بنزین
گوناگونخبر

نگاهی به اولین تصاویر از پورشه پانامرا جدید

انگار خودروساز آلمانی پورشه می‌خواهد تا مدل جذاب پانامرای خود را درزمانی نزدیک رونمایی کند. دلیل این پیش‌بینی نیز این است که پورشه پانامرا تازه‌وارد، بدون تقریبا هیچ پوشش استتاری در خیابان، مشغول تست دیده‌شده است. این نمونه در تصاویر جاسوسی، دارای رینگ‌های جذاب طلایی‌رنگ و چهار خروجی اگزوز است که همین مؤلفه‌ها به‌تنهایی می‌تواند نمای بیرونی را به جذابیت بی‌نظیری برساند.

همچنین مهندسان و طراحان پورشه، چراغ‌های جلویی جدیدی را نیز برای نمونه جدید درنظرگرفته‌اند. درواقع اگرچه تغییرات بسیار جزئی در قسمت جلویی خودرو دیده می‌شود اما نمای کلی آن در این بخش، به نمونه کنونی پانامرا، شباهت‌های زیادی دارد.

در قسمت عقبی خودرو نیز اگرچه چراغ‌ها همان ظاهر نمونه کنونی رادارند اما یک بخش سفیدرنگ در مرکز چراغ‌های عقبی، تفاوتی را ایجاد کرده که قابل‌تمایز است. طراحی خروجی‌های اگزوز و بخش‌های قرارگرفته در سپر عقب نیز تقریبا مشابه نمونه کنونی GTS این خودروساز اشتوتگارتی بوده و چندان تفاوتی ندارند.

تغییرات صورت گرفته در قسمت موتوری و قوای فنی نیز همچنان به‌صورت یک راز سر به مهر باقی‌ مانده است. البته شایعاتی وجود دارند مبنی بر اینکه پورشه می‌خواهد یک مدل پرچم‌دار بانام لاین (Lion) را برای این تازه‌وارد خوش‌چهره، در نظر بگیرد. مدل تازه‌واردی که از همان قوای فنی توربو S E-Hybrid باقدرت 820 اسب بخار (612 کیلووات) بهره می‌برد.

اگرچه هنوز زمان رونمایی رسمی از پانامرا جدید مشخص نشده اما انگار پورشه نیز علاقه دارد تا مانند برخی دیگر از شرکت‌ها و برندهای دیگر در این اوضاع بحران COVID-19 و به همان شکل که مدل 911 تارگا خود را در غیاب موتورشوهای بین‌المللی برگزار کرد، خودرویش را رونمایی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا