Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

Soueast DX7، یک خودروی جدید چینی با احتمال عرضه در ایران

صنعت خودروی کشور ما به شدت به چین وابسته شده و اگر بخواهیم خودروهای جدید به بازار معرفی کنیم باید به سراغ چینی ها برویم و البته آنهایی که رویای حضور در آمریکا و اروپا را ندارند. Soueast Motor به عنوان یک برند نچندان مطرح چینی از جدیدترین خودروی خود با نام Soueast DX7 پرده برداشت و تصاویر رسمی از این خودرو را منتشر کرد که می‌توان ظاهر آن را به‌خوبی بررسی کرد.

به عنوان یک خودروی میان رده، Soueast DX7 از نظر ظاهری دستخوش تغییرات اساسی نسبت به گذشته شده و آماده حضور پررنگ از نیمه دوم امسال در بازار است.  اینکه ظاهر بسیاری از خودروهای چینی نزدیک به‌هم شده، یک واقعیت است و پلتفرم‌ها معمولا نزدیک بهم هستند اما همین روند باعث می‌شود که چین روزی برندهای بزرگ را پشت سر بگذارد.

شبکه‌بندی جلویی از شکل چند ضلعی استفاده می‌کند که شبکه‌بندی خواصی دارد و تا حدودی با بخش‌های بزرگ کرومی، لوکس‌تر شده است. جلوپنجره مشبک اتومبیل به چراغهای کناری متصل شده و تا حدودی نمای جلویی خودرو الهام گرفته شده از لوگوی شرکت سازنده است. بدنه عضلانی با بیرون‌زدگی‌های بزرگ حس قدرت را در شاسی‌بلند چینی نمایش می‌دهد. Soueast DX7 از نظر اندازه بدنه در طول ، عرض و ارتفاع به‌ترتیب 4570/1905/1720 میلی متر است و فاصله محوری آن نیز به 2700 میلی متر می‌رسد.

دیگر در خودروهای چینی ضعف سایز کوچک چرخ‌ها دیده نمی‌شود و از رینگ‌های اسپرت زیبایی در این مدل بهره گرفته شده. نمای عقبی را می‌توان نزدیک به ظاهر خودروهایی همانند هاوال و دامای دانست اما در این بخش نیز کمپانی قابل قبول عمل کرده است. متریال داخل کابین کیفیت چندان بالایی ندارند ولی استفاده از تریم طرح چوب بسیار هوشمندانه بوده است. چینی‌ها در طراحی کابین محصولات خود پیشرفت زیادی داشتند و این خودرو در بخش داخلی نمره قابل قبولی خواهد گرفت. از نظر قدرت، DX7 از موتور میتسوبیشی 4 سیلندر 4A95TD 1.5 بهره می‌برد که یک پیشرانه جدید از کمپانی میتسوبیشی برای چین است. حداکثر قدرت این موتور به 197 اسب بخار است که باتوجه به حجم کم موتور، فوق‌العاده خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.