مکمل بنزین
گوناگونخبر

نگاهی به اولین تصاویر از جیپ گرند چروکی 2021

اکنون یک نسخه کاملاً جدید و یا بهتر است بگوییم، نسل بعدی گرند چروکی درحال‌توسعه یافتن توسط برند جیپ است که تصاویر جدید، می‌توانند ایده مناسبی ازآنچه قرار است به بازارهای جهانی عرضه شود را به دست می‌دهند.

اکنون چیزی حدود یک دهه از زمان معرفی نسل فعلی و یا همآنچهارمین نسل از جیپ گرند چروکی می‌گذرد. پس اگر بخواهیم بگوییم که مدل جدید این خودرو، تنها به‌روزرسانی‌هایی را به خود خواهد دید شاید تلاش این برند آمریکایی را ضایع کنیم. بدون شک پس از گذشت ده سال از معرفی آخرین نسل از یک خودرو، باید انتظار یک نمونه کاملاً متفاوت و نسل جدید مدل مذکور باشیم. اکنون، گرند چروکی تازه‌وارد نسبت به مدل فعلی، بزرگ‌تر و مدرن‌تر به نظر می‌رسد تا بتواند قابلیت رقابت‌پذیری خود در بازارهای داخلی و خارجی را در این کلاس پرفروش و محبوب، حفظ کند.

همان‌گونه که از این تصاویر جدید نیز برمی‌آید، جیپ در جدیدترین مدل از گرند چروکی، از روی طراحی خودروی گرند کامندر (Grand Commander) خود که مخصوص بازار کشور چین است نیز الهام گرفته است. قرار گرفتن چراغ‌های جلویی باریک، دو عدد جلوپنجره که یکی با تم کرومی و دیگری نیز در زیر آن و بارنگ مشکی است، اکنون به جذابیت‌های مدل جدید گرند چروکی، افزوده‌اند. همچنین چراغ‌های عقبی نیز نسبت به مدل فعلی گرند چروکی، باریک‌تر به نظر می‌رسند.

اگرچه هنوز به‌صورت رسمی این خبر تائید یا رد نشده است اما شنیده‌ها حاکی از آن است که این مدل تازه‌وارد، از پلتفرم خودروی آلفارومئو جورجیو (Giorgio) استفاده خواهد کرد.

مشخصات موتوری و ویژگی‌های مربوط به قوای فنی نیز هنوز اعلام‌نشده‌اند؛ اما آنچه انتظار می‌رود، قرار گرفتن یک قلب تپنده 3.6 لیتری 6 سیلندر در زیر کاپوت این مدل جدید 2021 است. اگر قرار باشد همین موتور، مسئولیت قدرت رسانی را بر عهده داشته باشد،295 اسب بخار قدرت و 352 نیوتون متر گشتاور، اعدادی هستند که می‌توانند خود را به نمایش بگذارند.

همچنین جیپ اعلام کرده است که یک نسخه پلاگین هیبرید از گرند چروکی تازه‌وارد را در دستور کار خود دارد. درواقع پلتفرم جدید به‌کاررفته برای نسخه پلاگین هیبرید، به برند آمریکایی اجازه می‌دهد تا بتواند در آینده، نسخه تمام برقی گرند چروکی را نیز تولید و عرضه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا