مکمل بنزین
گوناگونخبرشرایط فروش

شرایط فروش ام وی ام 315 پلاس، برای اولین بار توسط مدیران خودرو اعلام شد

به تازگی شرکت مدیران خودرو پس از انواع ارائه تبلیغات از محصول جدید خود یعنی ام وی ام 315 پلاس، بالاخره شرایط فروش این محصول را نیز اعلام کرد. در این شرایط فروش که 315 پلاس نسبت به گذشته با توجه به افزوده شدن امکانات جدید، گیربکس اتوماتیک و همچنین کسب استاندارد یورو 5، گران تر شده و از حدود 171 میلیون تومان در نسخه دستی به 290 میلیون تومان در نسخه جدید و در عین حال فیس لیفت رسیده است.

فعلا مدیران خودرو این هاچبک را تنها به صورت اقساطی و با موعد تحویل 45 روز کاری به فروش رسانده و خواهد رساند. به طوری که طبق شرایط فروش اعلام شده، مشتریان میتوانند از تسهیلات فروش ۵۵ درصدی برای خرید اقساطی این هاچبک اتوماتیک استفاده نمایند. همچنین 315 پلاس دارای 3 سال و یا 100 هزار کیلومتر گارانتی که هر کدام زودتر فرا رسید آن مد نظر خواهد بود، است. آن دسته از مشتریانی که قصد ثبت نام و تهیه خودرو ام وی ام 315 پلاس را در نسل جدید دارند، میتوانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز شرکت مدیران خودرو و یا همچنین با مراجعه به وبسایت این خودروساز خصوصی، این خودرو را ثبت نام و در عین حال خریداری کنند.

تصویر بخشنامه اعلامی توسط مدیران خودرو در پایین قابل مشاهده است.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI - خبرنگار و فعال حوزه خودرو - Automotive industry journalist - Репортер автомобильной промышленности- 汽车行业记者

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا