مکمل بنزین
گوناگونتحلیلیخبرداخلی

ام‌وی‌ام 315 پلاس با پلاک ملی در کشور دیده شد

چندی پیش نماینده و شریک تجاری شرکت چری در ایران، اقدام به فروش محصول جدید 315 پلاس کرد. همانطور که اطلاع دارید با توجه به افزوده شدن پسوند پلاس، چندین امکان جدید و همچنین گیربکس اتوماتیک به این هاچ‌بک اضافه شده است. شاید بهتر باشد تا بدانید 315 پلاس، چهارمین گونه از خانواده 315 است. گرچه که دو نسخه وسطی با یک ظاهر و تغییرات بسیار اندک عرضه شد، اما به هرحال با نسخه قدیمی تفاوت داشت.

مدیران خودرو، هیچگاه بطور رسمی این اتومبیل را در معرض دید مردم و مشتریان قرار نداد و حتی مراسم معرفی را نیز بطور مجازی درباره 315 پلاس برگزار نکرد. علی‌رغم این موضوع، این شرکت شرایط فروش را نیز درمورد این محصول آغاز کرده است. اما اکنون تصاویری را بدست آوردیم که نشان‌دهنده آغاز پلاک شدن این محصول MVM دارد.

همانطور که در تصویر مشاهده کردید، این‌بار 315 پلاس با پلاک ملی دیده شد و این درحالی است که شرکت تحویل اولین نسخه از این خودرو را نیز شروع نکرده است. شما مخاطبین می‌توانید با جستجو در سایت چرخان، هرگونه اطلاعاتی را درباره نسخه جدید ام‌وی‌ام 315 پلاس کسب کنید.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI - خبرنگار و فعال حوزه خودرو - Automotive industry journalist - Репортер автомобильной промышленности- 汽车行业记者

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا