مکمل بنزین
گوناگونتحلیلیخبرداخلی

تصاویر محصول جدید ایران خودرو منتشر شد + مشخصات

شاید نام سدان جدید ایران خودرو یعنی K132 به گوشتان خورده باشد اما تصاویر منتشر شده در رسانه ها حاکی از طراحی محصولی جدید در ایران خودرو است خودرویی تمام برقی!خودریی که در تصاویر مشاهده می کنید سدان جدید ایران خودرو یعنی محصول مشترک این شرکت و جتکو است. در مورد پلتفرم این خودرو اطلاعاتی در دست وجود ندارد اما با توجه به اینکه ایران خودرو غیر دو سه تا بدنه قدیمی چیزی در دست ندارد! انتظار می‌رود تا این سدان جدید بر روی پلتفرم PF1 ارائه شود که ایران خودرو از آن در K132 استفاده کرده است.براساس اطلاعات دریافتی توسط چرخان قرار است تا این محصول از لحاظ فنی مشابه شاسی بلند جدید این شرکت باشد. که در این صورت خودروی جدید این شرکت از پیشرانه 1.6 لیتری EC5 استفاده خواهد کرد که می‌تواند 110 اسب بخار قدرت و 150 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نمونه دیگر نیز به پیشرانه 1646 سی‌سی TC7 پلاس مجهز خواهد شد که همان نسخه پیشرفته EF7 توربوشارژ است و قادر به تولید 170 اسب بخار قدرت است.

البته نسخه تمام برقی این خودرو نیز به احتمال بسیار زیاد رونمایی خواهد شد!!

و سرانجام در سال 1500 هجری شمسی شاهد تجاری سازی این خودرو خواهیم بود!

تصاویر محصول جدید ایران خودرو منتشر شد + مشخصات
تصویری از طرح اولیه کابین محصول جدید ایران خودرو

با توجه به تصاویر این خودرو احتمال دارد تا سدان جدید دارای امکاناتی مثل سانروف، ترمز دستی برقی، رینگ‌های آلومینیمی و … باشد.

فرمان برقی، صفحه نمایش لمسی، دوربین عقب، سیستم اتصال بلوتوثی، کنترلر سیستم مولتی مدیا و کروز و مدیریت تماس بر روی فرمان، کامپیوتر سفری، صندلی ها با روکش چرم و پارچه با قابلیت تنظیم 6 حالته صندلی راننده و سرنشین به صورت برقی، سیستم گرمایشی صندلی های ردیف جلو ، صندلی های عقب تاشو، چراغ‌های روز از نوع LED و چراغ های عقب از نوع LED ترکیبی، سنسور نور و باران، آنتن بال کوسه‌ای، سیستم گرمایشی آینه های جانبی، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر و … نیز از جمله امکاناتی هستند که انتظار می‌رود به صورت استاندارد بر روی این خودرو نصب شوند.

ضمنا بعید نیست به این صورت که ایران خودرو جلو می‌رود شاید این خودروی جدید فقط با آپشن فرمان تحویل مشتریان گردد!

در مورد رونمایی و تولید این خودرو هنوز نمی‌توان اظهار نظر کرد اما آنچه روشن است آینده مبهم است! یعنی معلوم نیست این خودرو چه زمانی عرضه و یا حتی تولید شود و اگر وارد بازار شد با چه قیمتی در بازار به فروش برسد؟!

علی برکت الله!تصاویر محصول جدید ایران خودرو منتشر شد + مشخصات

حامد محمدی

کارشناس و فعال خودرو تحلیلگر مسائل و قیمت‌ها Dr_HamedMohammadi

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

  1. چرخان من دیگه از تو انتظار نداشتم اون اسکچ که مال کابین ماشینه مال هیوندا الانترایه !!!عکس الکی برا پر کردن و طولانی کردن مطلب به کار نبرید!!

    1. دوست عزیز هم داخل و هم کابین این خودرو کپی هیوندای النترا هست ! ما از دوستانمون تو بخش طراحی پرسیدیم.
      البته تصویری از کابین این خودرو هنوز به صورت رسمی منتشر نشده

  2. سه هزار سال دیگه هم همچین چیزی نمیسازن، اگر هم بسازن بر پایه آت آشغال هاشون میسازن

  3. اولا این خودرو مال ایرانخودرو نیست
    دوما اگر هم باشه موتور روا و ظاهر بنز چا فایده!!
    خواهش تولید این ارابه های مرگ مزخرف را تموم کنید بی غیرت ها
    عرب ملخ خوار با نصف پول این گاری ها ببینسد چی سوار میشن ما هم اندر خم یک کوچه

  4. به نظر من اگر طراحان ما بنشینند با این اسباب بازی اجری ها ماشین بسازند بیشتر به واقعیت شبیه است تا به این صورت ولی خداییش خیلی مخش هرکی بوده با تخیل پر بوده بازم جاب شکرش باقیه چرخ براش طراحی کرده بجاش زنجیرچرخ نذاشته وگرنه….ما می توانیم ایشالاه به زوری

  5. والا چه بسازن چه نسازن شماها همیشه انواع تحقیر و تمسخر رو انجام میدید پس برای شما هیچ فرقی نمیکنه

  6. سلام ما از این دو شرکت که ملت ایران را گروگان گرفته اندو همیشه خودرو 60 سال رده خارج اروپا را تولید می‌کنند عاجزانه خواهش میکنیم اجازه بدید خودرو دست دوم اروپا وارد این مملکت بشه و معادل قیمتش شماهما هم از مشتری بدبخت پولش بگیرید و نوش جان کنید و تولید این خودروهای دکوری بی کیفیت و با اون قیمت سر سام آور را تعطیل کنید و نیازی نیست یک خودرو را. هر روز با تغییر چراغ خطر یا. چراغ جلو اسم جدیدی روش بزارید و پوست از کله ما ایرانیان بکنید

  7. سلام. به نظر من ایران بهترین طراح ها رو داره اما استفاده نمیشه . در مورد آپشن ها هم باید بگم خیلی از دنیای مدرن امروزی عقبیم . در صورتی که خیلی راحت میشه آپشن ها ی روز دنیا رو روی ماشینها پیاده کرد و اراعه داد . مگر ما ایرانی ها چی از کره ای ها و چینی ها کم داریم ؟ همه نوع مواد و مصالحی در اران هست . علمش هم هست ولی نمیگذارن استفاده بشه. عجیب مافیایی در خودرو سازی ایران هست .
    چرا مشتری بعد از خرید خودرو باید اقدام به نصب تجهیزات و آپشن های خودرو کنه ؟ مگر نمیشه با همان آپشن های معمول (سیستم صوتی تصویری، دکمه های اینتر فیس، صندلی برقی، آینه برقی، مانیتور سر صندلی ، کنسول، پورت یو اس بی شارژ، پرده شیشه در درب ها، رینگ اسپورت و …) محصول رو دست مشتری داد ؟ انسانها و مخصوصا ایرانی ها لایق بهترینها هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا