مکمل بنزین
گوناگونخبرداخلی

پرونده تخلفاتی برای شرکت ریگان خودرو در اثر بدعهدی به مشتریان خودرو کوپا، تشکیل شد

بالاخره و پس از انواع کش و قوس، مدیر کل امور حقوقی تعزیرات سازمان حمایت، از تشکیل پرونده تخلفاتی برای شرکت ریگان خودرو خبر داد و گفت: پس از پیگیری های متعدد در خصوص وضعیت خودروهای کوپا خریداری شده، پرونده تشکیل و جهت صدور رای و تسریع در تحویل خودرو مشتریان، به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کوپا توربوسید مجتبی سجادی به عنوان مدیرکل امور حقوقی تعزیرات سازمان حمایت، اظهار داشت: با عنایت به مکاتبات متعدد و پیگیری‎های بعمل آمده از شرکت ریگان خودرو در خصوص تسریع در اجرا تعهدات ناشی از قراردادهای فروش سال 97 با قول موعد تحویل 180 روزکاری، متاسفانه تاکنون اقدامی در قبال قراردادهای منعقده با مشتریان و اجرا برنامه زمانبدی جهت تحویل خودرو انجام نداده است که این امر، نارضایتی خریداران و برگزاری تجمعات اعتراضی آنها را در انواع گونه در پی داشته است. همچنین حسب بررسی صورت گرفته مشخص شد که شرکت مذکور در بسیاری از موارد علیرغم دریافت کلیه مبالغ مندرج در قرارداد، اقدامی در راستا اجرا تعهدات خود انجام نداده است. با تداوم این موضوع و در پی نارضایتی مشتریان، سازمان حمایت پرونده این شرکت متهم را به تعزیرات حکومتی منعکس نمود و در گزارش مذکور تاکید شده است که خودروها باید بر اساس قیمت مندرج در قرارداد و با محاسبه ضرر و زیان ناشی از تاخیر در ایفا تعهد به مشتریان واگذار گردد.
به امید اینکه این تصمیمات منجر به تحویل خودرو و همجنین جبران زیان، توسط این خودروساز خصوصی انجام شود.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI - خبرنگار و فعال حوزه خودرو - Automotive industry journalist - Репортер автомобильной промышленности- 汽车行业记者

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا