مکمل بنزین
تحلیلیخبرداخلی

استاندار استان آذربایجان شرقی، نسبت به بدعهدی شرکت آذویکو ضرب الاجلی را اعلام کرد

پس از بدعهدی چندباره شرکت آذویکو نسبت به تحویل خودروهای شرکت MG و همچنین عدم تحویل خودروهای جایگزین، استاندار آذربایجان شرقی که کارخانه و خط تولید شرکت آذویکو که در این استان قرار دارد، بر لزوم تحویل خودرو و همچنین رضایت مشتریان شرکت آذویکو تاکید کرد.

 

صنعت خودروسازی
محمدرضا پورمحمدی، پس از دریافت چندباره انواع پیام مردم نسبت به عدم ایفا تعهدات شرکت آذویکو بیان کرد که عدم تحویل به موقع خودرو به مشتریان و اجرا نشدن تعهدات این شرکت، در روزهای اخیر موجب اوج نارضایتی مشتریان شده است.
همچنین وی با انتقاد از عدم اجرا تعهدات شرکت صنعت خودرو آذربایجان (آذویکو)، تأکید کرد که به این شرکت ۱۰ روز مهلت داده خواهد شد تا نسبت به تعیین حقوق مشتریان ناراضی اقدام و نتیجه را به استانداری انتقال دهند.
همچنین پورمحمدی بیان کرد که هشتم مردادماه امسال نیز معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری برای حل مشکلات خریداران، در نامه‌ای به مدیرعامل این شرکت تذکر داده بود.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا