مکمل بنزین
گوناگونخبرداخلی

معرفی آپشن جدید نصب شده بر روی پژو 207i + میزان تیراژ تولید

چندی است که سقف شیشه یا همان پانوراما به خودرو پژو 207 در دو نسخه صندوقدار و هاچبک، در خط تولید شرکت ایران خودرو افزوده شده است. در ادامه این اقدامات مدیر پروژه محصول پژو 207 پانوراما با بیان اینکه با توجه به کوتاه بودن ارتفاع سقف محصول پژو 207، در نصب سانروف مشکلاتی را برای سرنشینان عقب ایجاد کرد، اما پس از انواع بررسی لازم، به کار بردن سقف پانوراما در دستور کار شرکت ایران خودرو قرار گرفت.

پژو 207
همچنین این پروژه به صورت 100% داخلی و از طریق طرح‌هایی که روی خودروهای پژو 208 و 308 استفاده شده بود، بر روی خودرو 207 اجرا کردیم.
وی در زمینه تامین قطعات سقف شیشه‌ای و سانروف نیز خاطرنشان کرد که با به اشتراک گذاشتن اطلاعات بین سازندگان داخلی توسط ساپکو، قطعه‌سازان با تکمیل اطلاعات برای نخستین بار توانستند نمونه اولیه قطعات خودروی پانوراما را تولید کنند.
وی تصریح کرد: ظرفیت تولید هر دو مدل خودروی پژو 207 پانوراما هاچبک و صندوقدار می‌تواند تا حدود 200 هزار دستگاه در سال افزایش یابد.


آقاجانی همچنین با اشاره به تجهیزات به کار رفته در خودرو پژو 207 پانوراما گفت: شیشه به کار رفته در سقف این محصول، از عبور نور و گذر انرژی را کنترل کرده و موجب جلوگیری از افزایش زیاد دما داخل کابین و مانع ورود اشعه های UV به داخل کابین خودرو خواهد شد. سیستم سایه‌بان تلسکوپی نصب شده داخل این محصول قرار دارد که در صورت عدم نیاز بسته شده و تریم آن از نظر رنگ و طرح پارچه، کاملا هماهنگ با قطعات خودرو است.

مدیر پروژه خودرو پژو 207 پانوراما با اشاره به ایجاد توان تولید داخل سقف‌های پانوراما، از امکان تجهیز دیگر خودروهای تولیدی ایران‌خودرو نظیر سمند، رانا و دنا به سقف پانوراما در آینده نزدیک خبر داد.

با نصب این فناوری فوق پیشرفته و بسیار جدید روی این خودروی خاص، تعریف تجهیز و نصب آپشن به طور کلی در صنعت خودروسازی تغییر کرد!

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا