مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

جیپ گرند چروکی سامیت ۲۰۱۷ را ببینید!

SUV های جیپ به دلیل طراحی متفاوت و امکانات رفاهی کامل، همیشه از پرطرفدارترین‌ها بوده است. در نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۶ یک خودروی جدید از خانواده گرند چروکی‌ها به اسم سامیت به نمایش گذاشته شده بود که نام خود را از معنای قله و در اوج بودن گرفته است. این مدل جدید نسبت به سایر گرند چروکی‌ها تفاوت‌های ظاهری قابل توجهی دارد. جلوپنجره متفاوت، چراغ‌های LED جدید و رینگ‌های آلومینیومی ۲۰ اینچی نمونه ای از این تغییرات هستند.

Jeep-Grand_Cherokee_Summit_2017_800x600_wallpaper_01

زمانی که تصمیم میگیرید وارد این خودرو شوید، پوشش چرم براق و زیبا چشمان شما را متحیر می‌کند. این پوشش با چهار رنگ خاکستری، قهوهای تیره، قهوهای و مشکی و مشکی تنها در اختیار شما قرار خواهد گرفت. سقف چرمی، شیشه‌های مقاوم به صدا و سیستم جلوگیری از نویز از دیگر امکاناتی است که توجه شما را جلب می‌کند. جیپ برای اولین بار تصمیم گرفته است از سیستم هشدار خروج از خط و کمک پارک در سامیت استفاده کند.

Jeep-Grand_Cherokee_Summit_2017_800x600_wallpaper_09

این خودرو نیز مانند سایر محصولات تولیدی جیپ از سیستم چهارچرخ متحرک Qoadra-drive II 4*4  بهره می‌برد. جیپ پیشرانه این خودرو را مخفی نگه داشته و اطلاعاتی از آن منتشر نکرده است. این خودرو با هفت رنگ مختلف از جمله قهوه‌ای روشن، سفید صدفی ، قرمز مخملی و آبی عرضه خواهد شد.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا