مکمل بنزین
گوناگوناخبار روز خودروخبرداخلی

طرح تبدیل حواله وانت آریسان به سمند LX اعلام شد

چندی پیش شرکت ایران خودرو، دعوتنامه وانت آریسان را برای مشتریانی که قبلا اقدام به پیش خرید این خودرو کردند، ارسال کرد. همزمان با این اتفاق، شاهد افزایش شدید قیمت کارخانه این خودرو هستیم. بطوریکه قیمت وانت ایکو آریسان در خردادماه امسال حدود 52 میلیون تومان بوده که اکنون قیمت این وانت در شهریورماه به 120 میلیون و 560 هزار تومان رسیده است.

آریسان 2

حال شرکت ایران خودرو برای مشتریانی که حواله این وانت را در اختیار داشته اما امکان تسویه حساب برای آنها مقدور نبوده است، محصولی جایگزین را به مشتریان خود معرفی کرده است. لازم به ذکر است شرکت ایران خودرو توانایی تولید و تحویل وانت آریسان دارد و این شرایط فقط در صورت درخواست مشتریان این خودرو اعلام شده است.

آن دسته از مشتریان وانت آریسان که قصد جایگزینی این وانت با خودرو ایکو سمند در مدل LX را دارند، می‌توانند به سایت ایران خودرو مراجعه کنند. لازم به ذکر است که این طرح از ساعت 12 روز پنج شنبه مورخ 99.06.20 فعال شده است.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا