مکمل بنزین
گوناگونخبر

رنو سیمبُل در ایران رونمایی شد: زیبا اما گران!

رنو چند سالی است که فعالیت خوبی در ایران دارد که از محبوب‌ترین محصولات این کمپانی می‌توان به رنو مگان و تندر 90 اشاره کرد اما در کنار آن‌ها محصولاتی نظیر رنو کپچر، لتیتود، داستر و… نیز وجود دارند که این کمپانی روز گذشته یک محصول جدید را نیز به سبد محصولات خود اضافه کرد. این خودرو که رنو سیمبُل (Symbol) نامیده می‌شود، شاید بتوان گفت که یک نسخه به‌روز شده از تندر 90 است اما نامی متفاوت و البته چهره‌ای بسیار زیباتر و تجهیزات بیشتری دارد. البته شاید جالب باشد که بدانید این خودرو در برخی کشور‌ها همچنان لوگان نام دارد.

renualt-symbol (4)

رنو سیمبل از لحاظ ظاهری ارتقای بسیار چشمگیری را نسبت به تندر 90 داشته است و اگر از نمای زیبای بیرون آن دل بکنیم، داخل کابین نیز به زیبایی هرچه تمام‌تر طراحی شده و در نگاه اول به یاد خودرو‌های نسبتا لوکس بازار خواهید افتاد. البته بر اساس اطلاعاتی که نگین خودرو منتشر کرده است، این محصول قیمتی شبیه به تندر 90 نخواهد داشت و در بازه قیمتی 67 تا 75 میلیون شاهد حضورش خواهیم بود.

renualt-symbol (7)

از لحاظ تجهیزات رفاهی این خودرو در سطح بالایی قرار دارد که برای مثال شاهد یک نمایشگر 7 اینچی بر روی آن هستیم که می‌تواند به USB با آی‌پد متصل شود و سیستم تهویه اتوماتیک نیز بر روی آن نصب شده است که در کنار تمام آن‌ها دو کیسه هوا نیز برای ایمنی سرنشینان جلو قرار داده شده است (برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی بر روی آن‌ها کلیک کنید).

renualt-symbol (10) renualt-symbol (8) renualt-symbol (3) renualt-symbol (6) renualt-symbol (2) renualt-symbol (1)

این محصول یک موتور 4 سیلندر با حجم 1598 سی‌سی دارد که می‌تواند توان 105 اسب بخاری را ایجاد کند و این پیشرانه، سیمبُل را در عرض 10.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رساند که حداکثر سرعت آن نیز 175 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. گفتنی است که این محصول از دنده اتوماتیک چهار سرعته بهره می‌برد که توان آ‌ن‌ها به چرخ‌های جلوی این محصول منتقل می‌شوند.

renualt-symbol (9)

از سایر تجهیزات رفاهی این خودرو می‌توان به چراغ روز، غربیلک فرمان چرمی، سنسور دنده عقب، آینه‌های برقی و… اشاره کرد. نظر شما در خصوص رنو سیمبُل چیست؟

سعید میرزاپور

عشق به آی‌تی و خودرو باعث شده که بتوانم با تغییرات سریع دنیا همگام باشم؛ امیدوارم در کنار یکدیگر تجربه خوبی از نرمی تکنولوژی و غرش خودرو داشته باشیم!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام خدمت کاریران عزیز من ۱۲ اسفند ۹۵ در شعبه میرداماد نگین خودرو ثبت نام کردم الان ۱۲ اردییهشت ۹۶ هست هروز با یک دروغ از تحویل سند برای شمارگذاری پلاک ما رو اذیت کرده اند . و حالا با تماس با سازمان مرکزی نگین خودرو بازهم تحویل سند را به ۱۵ روز دیگر موکول کرده اند .

    پیشنهاد میکنم قبل از خرید محصولات نگین خودرو به این نکته توجه داشته باشید که این شرکت دروغ خیلی می گوید .

  2. اینقدر که بدقولی نگین خودرو را شنیدیم و خوندیم از بابت تاریخ تحویل و سند و و و که من منصرف شدم از خرید رنو ، خدا عاقبت شماها رو بخیر کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا