مکمل بنزین
برگزیده‌هاخبرداخلیشرایط فروش

شرایط فروش تمامی محصولات مدیران خودرو، همراه با افزایش شدید قیمت اعلام شد

به تازگی شرکت مدیران خودرو شرایط فروش نقدی محصولات ام‌وی‌ام، آریزو و تیگو خود را اعلام کرد. در این شرایط فروش، محصولات ام‌وی‌ام با افزایش قیمت بالایی مواجه شدند. بطوریکه برخی از این محصولات بین حدود 38 میلیون الی 168 میلیون تومان نسبت به شرایط فروش منتشره قبلی گران شده است. برای مثال MVM X55 در مدل اتوماتیک اکسلنت اسپرت از 687 میلیون تومان به 855 میلیون تومان رسیده است.

دیگر محصولات (315 پلاس، X33S AT sport ،x22 و…) این شرکت نیز به ترتیب خاصی دچار افزایش قیمت شده اند.

در زیر میتوانید تصویر شرایط فروش منتشره توسط شرکت مدیران خودرو برای محصولات MVM را مشاهده کنید.

اما در پی افزایش شدید محصولات ام‌وی‌ام مدیران خودرو، اکنون این شرکت قیمت محصولات آریزو و تیگو که قبلا تحت برند چری بودند را نیز اعلام کرد. در این شرایط فروش، محصولات تیگو و آریزو هم با افزایش قیمت بالایی مواجه شده و بطوریکه برخی از این محصولات بین حدود 100 الی 180 میلیون تومان گران شده است. برای مثال چری تیگو7 در مدل فول (IE) از حدود 810 میلیون به 990 میلیون تومان رسیده است. دیگر محصولات (آریزو5، آریزو6، تیگو5 و …) این شرکت نیز به ترتیب خاصی دچار افزایش قیمت شده اند.

در زیر میتوانید تصویر شرایط فروش منتشره توسط شرکت مدیران خودرو برای محصولاتی که به تازگی با برند MVM همچون تیگو7، تیگو5، آریزو6 و آریزو5 را که عرضه خواهند شد، مشاهده کنید.

لازم بذکر است که موعد تحویل تمامی این خودروها، 45 روزکاری است.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. خاک تو سر ما که ماشین چینی که سگ نگاه نمیکرد باید الان یک میلیارد پول بدی بهش واقعا متاسفم چقدر دزدی و چقدر کلاه برداری همه دارن نون حروم میبرن سر سفره واقعا میخواد با این وضعیت مملکت درست بشه خاک بر سر خودرو سازای ایران که اینقدر خائن هستن و دزد.

  2. چیزی که صفر تا صد به نفع محدود افرادیه که شاید در کل کشور به 1 میلیون هم نمیرسن ، نباید انتظار داشت که ارزون بشه .. بلکه روز به روز گرونتر میشه . حدود 79 میلیون جمعیت ایران دارن برای 1 میلیون نفر کار میکنن . اون 1 میلیون نفر شامل مسئولین کشور و یه مشت پولدار هستن . پولدارایی که هیچ جا اسمی ازشون نیست و هیچکس اونارو نمیشناسه و همه گردش کار اقتصادی کشور فقط و فقط به دست اوناس و مسئولین عروسکهای خیمه شب بازی این ها هستن … بی خودی به مسئولین خسته توهین نکنیم بذاریم راحت تر بخوابن .. دنیا دست یه مشت سرمایه دار داره میچرخه و فحش خوردنش برای مسئولین بی عرضه بوده و هست …
    متاسفانه دولت کاری به مردم کرده که هر کسی به فکر دسته کردن بیل خودشه …
    دین و مذهب هم شد یه بازیچه به دست برخی دیگه !
    دولت کاری کرد که همه چیزهایی که آرمانی بود برای مردم تبدیل بشه به هیچ !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا