مکمل بنزین
رپورتاژ

آشنایی با هتل پرشین پلاز تهران

یکی از کارهای مهمی که مسافران به مقصد تهران باید پیش از مسافرت انجام دهند، انتخاب یک هتل مناسب است. خستگی ناشی از انجام امورات سفر با اقامتی بدون دغدغه در یک هتل ایده‌آل بی تردید لذت‌بخش خواهد بود. در تهران هتل های بسیاری وجود دارد که رزرو یکی از آن‌ها بدون هیچ شناخت قبلی از هتل های تهران انتخاب را سخت می‌کند. هتل پنج ستاره پرشین پلاز را می‌توان یکی از بهترین هتل های تهران دانست؛ درطول اقامت در آن از خدمات و امکانات فوق‌العاده این هتل نهایت رضایت را خواهید داشت. با رزرو هتل تهران از علی بابا می‌توانید در کم‌ترین زمان در هتل پرشین پلاژ اتاق رزرو کنید. برای آشنایی بیش‌تر با هتل پرشین پلازا و فصل داغ تخفیف‌های هتل های تهران با علی بابا همراه باشید.

آشنایی با هتل پرشین پلاز تهران

هتل پرشین پلاز در منطقه عباس‌آباد تهران در سال 1397 آغاز به فعالیت کرده است. این هتل با زیر بنای 13000 هزار مترمربع در 16 طبقه ساخته شده و 96 اتاق مجهز و لوکس دارد. هتل پرشین با معماری نئوکلاسیک و منحصربه‌فرد اقامتی فراموش‌نشدنی را برای شما رقم می‌زند.

اتاق‌های این هتل مجهز به امکانات رفاهی فوق‌العاده هستند و درطول اقامت کمبود خدمات یا تجهیزاتی را حس نخواهید کرد. در این هتل توسط پرسنل آموزش دیده و مجرب هتل پرشین پلاژ به‌خوبی از شما میزبانی و پذیرایی می‌شود؛ همچنین برخورد خوب کارکنان هتل همواره موردپسند مسافران واقع شده است.

موقعیت مکانی هتل پنج ستاره پرشین پلاز

هتل پرشین پلاز در منطقه عباس‌آباد در خیابان سهروردی قرار دارد؛ موقعیت مکانی عالی این هتل باعث شده تا مسافران به‌آسانی با استفاده از تاکسی، مترو و اتوبوس درون شهری به نقاط مختلف تهران دسترسی راحت داشته باشند. نزدیکی این هتل چندین بیمارستان، دانشکده، شرکت‌های مهم و مراکز خرید، فرهنگی و تفریحی وجود دارد؛ همین موضوع سبب شده هتل پرشین پلاز به قلب تجاری و اداری تهران شناخته شود.

اگر به تهران آمدید، حتما باغ کتاب تهران هم ببینید.

با اقامت در هتل پلازا به راحتی به‌وسیله تاکسی یا پیاده‌روی به رستوران‌های معروف عباس‌آباد، سینما آزادی، مراکز خرید مفتح و باغ موزه قصر و نگارستان و به بهترین‌های تهران دسترسی داشته باشید.

امکانات و خدمات ویژه هتل پرشین پلاژ

هتل پنج ستاره پلازا، دومین هتل دارای باند فرود هلی‌کوپتر در تهران محسوب می‌شود. از نقاط قوت هتل پرشین برخورداربودن از رستوران مجلل با ظرفیت 100 نفری، کافی‌شاپ، چای‌خانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی، رایگان‌بودن اقامت برای کودکان زیر پنج سال و خدمات ارزشمند دیگر است. همچنین این هتل سالن بدنسازی برای علاقه‌مندان به ورزش و یک تالار با شکوه و زیبا برای برگزاری مراسمات و جشن‌ها دارد.

تخفیف‌های فوق‌العاده هتل پلازا

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که برای اکثر افراد اهمیت دارد، هزینه‌های اقامت در سفر است. اگر به قصد تفریح به تهران سفر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم در فصل داغ تخفیف‌های هتل های تهران به این شهر مسافرت داشته باشید. سفری با هزینه‌های اقتصادی بدون شک برای همه‌ مسافران لذت‌بخش خواهد بود؛ به‌راحتی می‌توانید با نصف پرداخت هزینه‌های اتاق هتل پرشین پلاز در مدت زمان بیش‌تری در این هتل اقامت کنید.

با توجه به اینکه تهران پایتخت ایران است، مسافران بسیاری از داخل و خارج به این شهر سفر می‌کنند. در فصل زمستان تعداد سفرها به تهران به‌طرز چشم‌گیری کاهش پیدا می‌کند؛ به‌همین منظور اغلب هتل های تهران برای جذب مسافران بیش‌تر تخفیفات عالی برای مهمانان خود درنظر گرفته‌اند. توصیه می‌کنیم اگر در ایام و مناسبت‌های خاص که تهران شلوغ است قصد سفر دارید، بهتر است پیش از اتمام ظرفیت بلیط (هواپیما، قطار و اتوبوس) و هتل از یک الی دو ماه قبل اقدام به رزرو بلیط و هتل از علی بابا کنید.

در فصل بهار و تابستان بیش‌ترین تعداد مسافرت‌ها به تهران صورت می‌گیرد که به‌دلیل تقاضای بالای مسافران برای رزرو اتاق در هتل، قیمت‌ها بدون تخفیف هستند و گاهی هتل‌ها و مسافرخانه‌ها با افزایش قیمت خدمات‌رسانی می‌کنند.

رزرو هتل تهران از علی بابا

بدون نیاز به صرف وقت و قرارگرفتن در ترافیک‌های شهر برای مراجعه حضوری به‌‌منظور خرید بلیط و رزرو هتل به آژانس‌های هواپیمایی، به‌شکل آنلاین به رزرو هتل تهران بپردازید. بدون مراجعه حضوری به هتل موردنظرتان فقط با دسترسی به سامانه آنلاین علی بابا تصاویر، خدمات و امکانات هتل های تهران را بررسی کنید؛ همچنین رزرو هتل در هر زمان و شرایطی برای مسافران عزیز امکان‌پذیر است. با رزرو آنلاین در سامانه معتبر علی بابا (دسترسی ساده به سایت یا اپلیکیشن) در کم‌ترین زمان و به ساده‌ترین روش اقدام به رزرو هتل کنید. شایان ذکر است با رزرو هتل تهران از علی بابا از تخفیفات ویژه برخوردار شده و مسافرتی به‌یادماندنی با هزینه‌های مناسب‌تری را تجربه خواهید کرد.

با رزرو هتل تهران از پلتفرم علی بابا روزهای خوشی را در تور تهران کنار عزیزان‌تان در هتل پرشین پلازا رقم خواهید زد. علی بابا با پشتیبانی 24 ساعته به پرسش و مشکلات احتمالی مسافران پاسخگو می‌دهد؛ پس با خیال آسوده و بدون هیچ دغدغه‌ای به تهران سفر کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا