مکمل بنزین
گوناگونتحلیلیخبر

دهن‌کجی ریگان خودرو به مشتریان منتظر، با رونمایی محصول جدیدش توسط استاندار کرمان

ریگان خودرو و شهرخودرو، نام دو شرکتی است که امروزه در بین دیگر خودروسازان خصوصی کشور، به جزو بدعهدترین ها تبدیل شده است. این دو شرکت که از خرداد سال 1397، روند بدعهدی در اقدام به فروش و پیش فروش خودرو کوپا را با موعد 180 روزکاری آغاز کرده بودند، اکنون نزدیک به 700 روز است که هنوز این خودرو را به مشتریانی که پس از خردادماه 97 ثبت نام کرده‌اند، نداده است.

همان‌طور که در خبرهای قبلی هم در رابطه با اعتراض مشتریان شرکت‌های مذکور پرداختیم، اما اکنون شاهد رفتار بد دیگری از شرکت ریگان خودرو نسبت به مشتریانی که دستشان بجایی بند نیست، هستیم.

اگر تاکنون مخاطب پایگاه خبری چرخان بوده‌اید، حتما مشاهده کرده‌اید که در اردیبهشت‌ماه خبری مبنی‌بر اقدام به تولید خودرو جدید JMC S350 توسط ریگان خودرو را منتشر کردیم.

اما اکنون که حدود 8 ماه از تولید این خودرو در شرکت مذکور گذشته، هنوز روانه بازار نشده است. البته ریگان خودرو می‌توانست با ایجاد طرح تبدیلی به مشتریان خودرو کوپا که بیش از دوسال از زمان ثبت‌نامشان گذشته، بخشی از تعهدات خود را بکاهد، اما این شرکت اقدام به این کار نکرد.

نگارنده مدتی پیش با مشاهده یک آگهی در یکی از کانال‌های گروه خودروسازی کرمان، متوجه شد که ریگان خودرو قصد دارد تا محصول جدید خود یعنی JMC S350 را بطور غیرمستقیم بفروش برساند. اما انتشار سریع خبر مذکور در اکثر رسانه‌های خودرویی، باعث شد تا حداقل JMC S350 بطور ناحق به سایر افراد فروخته نشود.

اما جالب است بدانید این شرکت در جدیدترین دهن کجی خود، استاندار استان کرمان را برای رونمایی از خودرو جدید، به کارخانه خود دعوت کرده است.

ما اطلاعی نداریم که آیا استاندار کرمان از بدعهدی ریگان خودرو خبر دارد یا خیر. اما پایگاه خبری چرخان به دلیل اینکه تاکنون حقوق زیادی از مردم، توسط این شرکت ضایع شده است، درخواست داریم که استاندار محترم به این موضوع پرداخته و صرفا با حضور در کارخانه این شرکت بدعهد، از محصول جدید رونمایی نکند.

البته لازم به ذکر است که ریگان خودرو باید به این نکته توجه کند که با تیراژ تولید زیر 70 دستگاه این خودرو تاکنون، جهش تولیدی اتفاق نیفتاده و با نوشتن شعارهای مقام معظم رهبری، بدبینی جدیدی ایجاد نکند.

اما به هرحال و به گزارش استانداری کرمان، روز ۵ دی‌ماه با حضور استاندار کرمان، نماینده مردم شهرستانهای شرقی در مجلس، فرماندار بم و تعدادی از مدیران محلی، خط تولید یکی از محصولات ریگان خودرو افتتاح شد.
بازدید از واحدهای تولیدخودرو در ارگ جدید بم از جمله خط تولید خودروهای برقی و اتوبوسهای شهری از دیگر برنامه‌های امروز استاندار کرمان در سفر به بم بوده است.


دکتر علی زینی وند استاندار کرمان در بازدید از کارخانجات خودروسازی ارگ جدید بم، تغییر و بروزرسانی تکنولوژی را لازمه افزایش سالن‌های تولید دانست.
وی با اشاره به بازدید صورت گرفته از مجموعه ریگان خودرو عنوان کرد: این مجموعه از کارخانجات خوب و با دانش فنی پیشرفته است که در تولید اتوبوس‌های درون شهری فعالیت دارد و ظرفیت خوبی برای رفع نیازمند کشور در این بهش است.
استاندار کرمان همچنین با اشاره به خط تولید جدید این کارخانه گفت: ارگ جدید بم پایگاه اصلی در تولید خودرو بوده و اعتقاد دارم بخش خصوصی در تولید خودرو باید مورد حمایت جدی قرار گیرد؛ وزیر صمت هم در این زمینه قول دادند و از آنها حمایت می‌کنیم.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. ریگان خودرو و شهرخودرو آبروی نظام را بردن امثال همین مال حرام خورها مردم را به نظام بدبین میکنند

  2. ترا خدا کمکمون کنید ماشین رو به ما تحویل نمیدن وپولمونو خوردن وهیچکی کارشون نداره

    1. باسلام
      استان کرمان بالاتر از این حرف هاست که آبرویش برود. این استان، مردهایی مانند حاج قاسم سلیمانی را پرورانده است.

  3. فقط برای چاپلوسی و خالی کردن جیب مردم یه فرمایشی از رهبری میزنن تا کسی کاری به کارشون نداشته باشه
    اینایی که رفتن افتتاح اگه وجدان داشتن همونجا در شرکت گل میگرفتن و تا تحویل خودرو مردم اجازه پخش فیلم سینمایی نمیدادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا