مکمل بنزین
گوناگونخبرشرایط فروش

نیسان وانت همراه با جريمه تأخير در تحويل و هزينه افت مدل به مشتريان تحویل خواهد شد

بهروز غفاری مدیرعامل شرکت زامیاد با اشاره به رفع مشکل شماره‌گذاری وانت زامیاد و آغاز فرایند تحویل این محصول به خریداران گفت: این شرکت به خریداران وانت نیسان زامیاد بابت تأخیر در تحویل و افت مدل محصولات، جریمه پرداخت خواهد کرد.

مدیرعامل زامیاد بابیان این‌که در حال حاضر مشکلی از بابت شماره‌گذاری و تحویل این خودروها به مشتریان وجود ندارد، تصریح کرد: همه تعهدات مربوط به وانت نیسان زامیاد را پاسخ‌خواهیم داد.

بهروز غفاری با اشاره به رفع مشکل شماره‌گذاری وانت زامیاد و آغاز فرایند تحویل این محصول به خریداران گفت: باوجود آن‌که شرکت زامیاد خودروهای مشتریان را تولید و آماده تحویل داشته، اما موانع و مجوزها برای شماره‌گذاری که توسط سایر دستگاه‌ها و نهادها ایجاد شد، موجب تأخیر در تحویل این خودروها به مشتریان شده است.

وی ادامه داد: زامیاد بابت تأخیر در تحویل خودروها و افت مدل این محصولات، هزینه‌های لازم را به خریداران پرداخت خواهد کرد.

اما در چند روز گذشت خبری را در رابطه با عدم شماره‌گذاری وانت نیسان توسط ناجا به شما مخاطبان عزیز دادیم و در آن مقاله گفتیم که امیدواریم ناجا کمی در برابر هجمه خودروسازان مقاومت کند، و اجازه تولید محصول غیراستاندارد مثل نیسان وانت را ندهد اما خب گویی ناجا نتوانست آن‌طور که باید در برابر حرف خود بایستد و چیزی که عاید خریداران شد وقفه در تحویل خودروهایشان بود. که امیدواریم مسئولین ناجا اگر قدرت ایستادن در برابر خودروسازان را ندارند، حداقل سنگ‌اندازی نکنند تا خریدارنن محصولات غیر ایمن و استاندارد خودروی خود را در زمان مقرر تحویل بگیرند.

علی اکبر گل‌محمدی

ایدی اینستاگرام برای ارتباط بامن: aliakbar.golmohamadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا