مکمل بنزین
تحلیلیخبرشرایط فروش

شرایط فروش ون فیات دوکاتو توسط شرکت پارسیان موتور اعلام شد

چندی است که شرکت پارسیان موتور، بدلیل قوت گرفتن احتمال عرضه فیات 500x در ایران، مشهور شده است. همچنین بهتر است بدانید که برای اولین‌بار در کشور، این پایگاه خبری چرخان بود که در هفته‌های گذشته، ورود نسخه‌های آزمایشی کراس اوور فیات 500x را اعلام کرد.

اما جدا از این مسائل، این شرکت مدتی است که عرضه محدود ون فیات دوکاتو را آغاز کرده و این روزها نیز، تبلیغات فروشش در برخی رسانه‌های چاپی و… دیده می‌شود.

اما با تماسی که با یکی از نمایندگی‌های این شرکت برقرار شد، قیمت دوکاتو برای تحویل 30 روزه را یک میلیارد و ششصد و شصت میلیون تومان اعلام شد. در این طرح فروش، ون دوکاتو در دو مدل 13 و 17 نفره آغاز شده که گویا باتوجه به زمان تحویل ۳۰ و ۹۰ روزه، قیمت این ون متفاوت است. همچنین فروش اقساطی ۱۲ تا ۴۸ ماهه با نرخ سود ۲۱ درصد خواهد بود. ضمن اینکه، در این شرایط ۳۰ درصد مبلغ کل از متقاضی دریافت و ۷۰ درصد آن تسهیلات خواهد بود. مبلغ این تسهیلات یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان است.

معرفی کوتاه

فیات دوکاتو که امروزه درحال فروش است، در سال 2018 مورد فیس لیفت قرار گرفته و در همان سال نیز رونمایی شد. اما جدا از این مسائل، به قوای فنی و امکانات دوکاتو بپردازیم.

این ون دارای یک موتور 2287 سی سی است که با درنظر گرفتن نسخه مونتاژی در ایران، با اتصال به گیربکس 6 سرعته دستی، توانایی تولید 130 اسب بخار، قدرت و 320 نیوتن متر، گشتاور را دارد. هم‌چنین بهتر است بدانید که حداکثر سرعته دوکاتو، 150 کیلومتر بر ساعت است.

این ون در بازارهای جهانی، از امکانات به نسبت خوبی بهره‌مند بوده؛ اما در نسخه مونتاژی برای بازار ایران، آپشن‌های دوکاتو کاهش یافته که این امکانات به شرح ذیل می‌باشد:

  • دوربین دید دنده عقب به همراه قابلیت دید در شب
  • رادیو و مانیتور
  • کنترل تهویه مطبوع برای هرسرنشین
  • سانروف
  • رکاب و درب جانبی برقی
  • چراغ روز (Day Light)
  • رینگ آلیاژی
  • و…

اما در پایان نیز، شایان ذکر است که برخی از افراد اعتقاد دارند که شرکت پارسیان موتور شفافیت لازم برای فروش محصولات فیات را ایجاد نکرده و همچنان معلوم نیست که قطعات این خودروها، با کدام مجوز چه داخلی و چه جهانی وارد ایران شده‌اند. همچنین در این ایام که هنوز وضعیت سیاسی، اقتصادی و… معلوم نیست که به کدام شرایط پیش خواهد رفت، شرکت پارسیان موتور توانسته تا نمونه‌هایی از فیات 500x را وارد کشور کرده و قصد دارد تا در اواخر امسال از این خودرو رونمایی کند.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. باید مواظب بود که همانند برخی شرکتها، پول مردم را بگیرند و ملک و ساختمان بخرند و بعد از چند سال به بهانه تحریم ها و اینکه آمریکا نگذاشت به آنان خودرو و قطعات بدهند، نمی توانند تعهداتشان را انجام دهند و در نهایت پولها از ارزش افتاده را پس دهند ( اگر بدهند )

  2. حقه بازی و مال مردم خوری از زمانی در خودرو سازی رایج شد که پیش فروش راه افتاد.
    اگر حسن نیت داری تولید کن بزار تو نمایشگاهت مشتری که اومد پول را بگیر و سوویچ را تحویل بده
    در غیر اینصورت یعنی: تو بدو من بدو پول بدو!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا