مکمل بنزین
خبرشرایط فروش

شرایط فروش محصولات کرمان موتور به همراه قیمت قطعی پیکاپ T8، اعلام شد

همان‌طور که انتظار می‌رفت، بالاخره شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی 3 محصول خود را به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر، اعلام کرد. در این طرح فروش که گویا از روز شنبه 11 بهمن امسال آغاز خواهد شد، با قیمت قطعی بوده و زمان تحویل هر سه محصول نیز بطور میانگین از مرداد الی شهریورماه سال آینده خواهد بود. البته بهتر است بدانید که این طرح فروش که بصورت اقساطی است، تا روز چهارشنبه 22 بهمن ماه 1399 زمان دارد. نکته مهمی که برای اولین بار نیز اعلام شد، گویا قیمت قطعی محصول جدید کرمان موتور، یعنی KMC T8 قیمتی حدود 699 میلیون تومان دارد.

در این طرح فروش، سه خودرو جک J4، جک S3 و همان‌طور که در بالا نیز گفته شد، KMC T8 نیز حضور دارد. وضعیت فروش هرسه خودرو در این شرایط فروش، با قیمت قطعی بوده و هم‌چنین اقساطی بین 14 الی 15 ماه برای مشتریان در نظر گرفته شده است. هم‌چنین بهتر است بدانید که موعد تحویل دو خودرو جک J4 و S3، مردادماه سال آینده و پیکاپ KMC T8 نیز شهریورماه 1400 اعلام شده است.

شما مخاطبان پایگاه خبری چرخان، می‌توانید تصویر شرایط فروش هر سه خودرو را که توسط شرکت کرمان موتور منتشر شده را در زیر مشاهده کنید.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا