مکمل بنزین
خبر

تصاویر جاسوسی خبر از آئودی Q1 می‌دهند

Audi Q1 Spied Photo

آئودی همواره به دنبال آن بوده است تا جایگاهی مهم در بین خودروسازان پیدا کند. این خودروساز سعی کرده تا با ساخت اتومبیل‌های متفاوت در کلاس‌های گوناگون به این مهم دست پیدا کند. این بار هم ارباب حلقه‌ها نشان داده است که می‌تواند اتومبیلی بسازد که رقیبان قدیمی آلمانی خود را به چالش بکشد؛ حالا تصاویری به بیرون درز کرده است که نشان می‌دهد قرار است به خانواده Q آئودی، عضوی دیگر اضافه شود.

Audi Q1 Spied Photo

بر طبق تصاویر جاسوسی، آئودی Q1 از بدنه ولکس واگن تیگوان استفاده می‌کند، همچنین این اتومبیل کوچک‌ترین خانواده اتومبیل‌های Q آئودی خواهد بود.

Audi Q1 Spied Photo

از آئودی انتظار می‌رود تا این کراس اوور کامپکت لوکس را سال آینده عرضه کند و این اتومبیل قرار است بر روی پلتفرم MQB گروه ولکس واگن ساخته شود. این پلتفرم متفاوت است از پلتفرم پولو که آئودی A1 روی آن تکوین یافته است. پلتفرم MQB که در Q1 استفاده‌شده همان پلتفرمی است که آئودی A3 و ولکس واگن گلف روی آن تکوین یافته‌اند.

Audi Q1 Spied Photo

اگرچه خودروساز آلمانی اطلاع زیادی نداده است اما این‌طور که انتظار می‌رود قرار است این اتومبیل در آمریکا شمالی عرضه شود، همچنین به نظر می‌رسد آئودی در نظر دارد تا این اتومبیل جدید را ابتدا در ایالات‌متحده آمریکا مورد بررسی و آزمایش قرار دهد تا ببیند که این اتومبیل چه بازخوردی را در بازار خواهد داشت.

Audi Q1 Spied Photo

انتظار می‌رود که آئودی با عرضه Q1 در سال 2016 بتواند آمار فروش بالاتری را نسبت به رقیبانش به دست بیاورد. البته لازم به ذکر است که این آلمانی رقیبان قدرتمندی مانند مزدا CX-3 و هوندا HR-V دارد که رقابت با آن‌ها دشوار است. هرچند باید منتظر ماند و دید که این خودروساز آلمانی چه خواهد کرد.

Audi Q1 Spied Photo

متین نصیری

نویسنده چرخان و آی‌تی‌رسان، شیدای موتوراسپورت :)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا