مکمل بنزین
خبر

سه کلیک تا سفر به دالاس

سفرهای هوایی در دنیای امروز از بهترین و سریع‌ترین راه‌های سفر به نقاط مختلف دنیا به شمار می‌روند. در گذشته برای خرید انواع خدمات سفر، مسافران مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌های مختلف بودند. اما اکنون سه کلیک با راه اندازی سیستم رزرواسیون فروش خدمات سفر، به این نیاز کاربران خود پاسخ داده است. مسافران می‌توانند با مراجعه به این سایت به تمامی خدمات سفر اعم از: بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تورهای داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا و… در کسری از زمان دسترسی پیدا کنند.

برای این کار کافیست کاربر با مراجعه به پنل رزرواسیون آنلاین سایت سه کلیک، با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر و تعین تاریخ سفر، به راحتی تور خود را خریداری کند.

کادر مجرب و با انگیزه سه کلیک، به منظور جلب رضایت مشتریان خود، همواره خدمات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند. سه کلیک یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین خدمات سفر محسوب می‌شود که با ارئه بهترین خدمات، توانسته اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. بر همین اساس اکثر کسانی که قصد سفر دارند، به سایت سه کلیک مراجعه می‌کنند.

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره‌ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.

چرا سه کلیک بهترینه؟

  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • بازم بگیم..؟

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره…. در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

سه کلیک تا دالاس

حالا که بحث سفر شد، می‌خواهیم چند تا نکته درباره کارهایی که باید در سفر به دالاس انجام دهیم بهتون بگیم تا در سفر به دالاس از این نکات استفاده کنید…

کارهایی که باید در سفر به دالاس انجام دهیم

شهر دالاس در ایالت تگزاس در جنوب آمریکا و نزدیک مکزیک قرار گرفته است. جمعیت مهاجران ساکن در دالاس بسیار زیاد است که از میان آن‌ها می‌توان به ایرانی‌ها، هندی‌ها، کره‌ای‌ها، چینی‌ها و مکزیکی‌ها اشاره نمود. ساکنان این شهر چند ملیتی به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. شهر دالاس پر جمعیت‌ترین و سومین شهر بزرگ ایالت تگزاس و نهمین شهر بزرگ آمریکا محسوب می‌شود. وجود صنعت نفت، مزارع پنبه و راه آهن از قدیم الایام سبب اهمیت این شهر بوده است. موفقیت در اشتغال زایی و کاهش بی کاری در شهر دالاس سبب شد تا با داشتن بیش از 3 میلیون شغل غیر کشاورزی در سال 2013 به عنوان چهارمین مرکز اشتغال زایی در آمریکا شناخته شود. اقتصاد دالاس بر پایه بانک داری، تجارت، خدمات مخابراتی، فناوری اطلاعات، حمل و نقل، خدمات درمانی و تحقیقات پزشکی استوار شده است.

تاریخچه شهر دالاس

منطقه‌ای که امروزه به عنوان شهر دالاس می‌شناسیم در طول سالیان گذشته فرهنگ‌های مختلفی را در خود جای داده است. این منطقه در ابتدا محل سکونت قبیله کادو‌ها بوده است. در قرن هجدهم میلادی اسپانیایی‌ها این منطقه را اشغال کردند و آن را بخشی از اسپانیای نوین نامیدند. بعد از مدتی فرانسوی‌ها نیز همین ادعا را مطرح کردند اما هرگز برای سکونت به این منطقه نیامدند.

در سال 1819 و پس از تعیین رودخانه سرخ به عنوان خط مرزی رسمی بین آمریکا و اسپانیا در پیمان فلوریدا، منطقه فعلی شهر دالاس رسما بخشی از خاک اسپانیا شد. بعد از استقلال کشور مکزیک در سال 1821 این منطقه بخشی از ایالت تجاس مکزیک به حساب می‌آمد تا این که در 1836 ایالت تگزاس اعلام استقلال کرده و از مکزیک جدا شد و در نهایت در سال 1845 تگزاس به آمریکا ضمیمه شد. پس از تمام این فراز و نشیب‌ها بالاخره در دوم فوریه سال 1856 شهر دالاس به طور رسمی تأسیس گشت.

وجود راه آهنی که دالاس را به مناطق دیگر آمریکا متصل می‌کرد سبب رشد صنایع کوچک در این شهر و پیشرفت روز افزون آن شد.

آب و هوای شهر دالاس

آب و هوای شهر دالاس بسیار گرم اما متغیر است. به طور کلی در دالاس تنها دو فصل تابستان و زمستان دیده می‌شود و فصل‌های بهار و پائیز این منطقه بسیار زودگذر هستند. دمای هوا در گرم‌ترین روز تابستان به بیش از 40 درجه سانتی‌گراد و در سرد‌ترین روز زمستان به حدود 6 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. به همین دلیل بهترین زمان سفر به این شهر از اواخر تابستان تا اواسط پائیز، طی ماه‌های سپتامبر تا نوامبر می‌باشد.

ساکنان شهر دالاس

اهالی دالاس مردمان خونگرم و مهربانی هستند. آن‌ها غریبه‌ها را خیلی راحت در جمع خود می‌پذیرند و با مکالمه برقرار می‌کنند. در حال پیاده روی در این شهر هر کس که از کنارتان عبور کند، به شما سلام می‌کند.

دالاسی‌ها عاشق حضور در فضای باز هستند. آن‌ها برای نوشیدن فنجانی قهوه، صرف یک وعده غذا و یا گذراندن روزی کامل در کنار دوستان و خانواده از خانه خارج می‌شوند. از معروف‌ترین پارک‌های دالاس می‌توان از پارک کلاید وارن (Klyde Warren) و دریاچه وایت راک (White Rock) نام برد. به طور کلی پارک‌های بسیار وسیع شهر دالاس و مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری طولانی آن، دالاس را به عنوان شهری با فضای باز معرفی می‌کنند.

دیدنی‌های شهر دالاس

موزه هنر دالاس: موزه هنر دالاس گنجینه با ارزشی از آثار نقاشی کلاسیک و هنر نوگرا، و همچنین مجموعه ارزشمندی از تندیس‌ها و اشیا باستانی است. با حضور در این موزه می‌توانید با دیدن این آثار، بخشی از میراث کهن شهر دالاس را نظاره کنید.

میدان شکر گزاری: میدان شکرگزاری یا نیایشگاه شکرگزاری در سال 1976 به وسیله معمار برجسته آمریکایی فیلیپ جانسون طراحی و ساخته شد.

مرکز سمفونی مورتون میرسون: این مرکز یکی از مراکز مشهور فرهنگی آمریکاه بوده و به وسیله استاد بزرگ معماری ” آی ام پی” طراحی شده است.

از دیگر مراکز دیدنی شهر دالاس می‌توان از برج ریونیون، یادبود جان فیتز جرالدکندی، ورزشگاه کاتن بول، بوستان گیاه شناسی دالاس، عمارت دادگستری شهرستان دالاس، پارک آبی فورت ورث، موزه آمون کارتر، موزه هنر کیمبل، موزه علم و طبیعت پرو و… نام برد.

دانشگاه‌ها، کتابخانه‌ها و مراکز علمی شهر دالاس

از مهم‌ترین دانشگاه‌های شهر دالاس می‌توان به دانشگاه متدیست جنوبی، دانشگاه دالاس، دانشگاه زنان تگزاس، دانشگاه تگزاس در دالاس، دانشگاه نورث تگزاس، مرکز پزشکی دانشگاه تگزاس، دانشگاه تگزاس در آرلینگتون، دانشگاه تگزاس کریستین و دانشگاه مرکز علوم بهداشت شمال تگزاس اشاره نمود.

کتاب خانه‌های مشهور این شهر نیز، کتابخانه ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش، کتابخانه دانشگاه متدیست جنوبی و کتابخانه عمومی دالاس هستند.

مراکز خرید شهر دالاس

خرید در دالاس مسئله‌ای جدی است. این شهر بیشترین تعداد مراکز خرید را در مقایسه با دیگر شهر‌های آمریکا در خود جای داده است. قدیمی‌ترین شعبه، مرکز خرید‌های لند پارک (High Land Park) در شهر دالاس قرار دارد. از مراکز خرید معروف این شهر می‌توان به فروشگاه نیمان مارکوس (Neiman Marcus)، مرکز خرید نورث پارک (North Park)، گالری دالاس (Galleria Dallas)، مرکز خرید وست ویلج (West Village) و… اشاره کرد. با گردش در مراکز خرید این شهر می‌توانید تمام مایحتاج پوشاک خود را خریداری کنید.

درست است که دالاس سوغات خاصی ندارد اما فروشگاه‌های بی شمار این شهر نمی‌گذارند دست خالی از دالاس برگردید. البته می‌توانید به عنوان یادگاری یک کلاه کابوی نیز برای خود خریداری کنید.

خوراکی‌های دالاس

همان طورکه در تاریخچه دالاس گفتیم این شهر مدت‌ها تحت سلطه اسپانیایی‌ها و در محدوده کشور مکزیک بوده است. به همین دلیل غذاهای سنتی این شهر و در کل ایالت تگزاس تحت تأثیر غذاهای مکزیکی و نوعی ترکیب غذاهای مکزیکی و آمریکایی می‌باشد.

معروف‌ترین غذاهای سنتی ایالت تگزاس و شهر دالاس عبارتند از: فاجیتاس (fajitas) نوعی استیک با پنیر و سبزیجات)، پای گردو آمریکایی (Pecan Pie)، بریسکت (Brisket) نوعی گوشت کبابی، استیک مرغ سرخ شده، سوپ ترتیلا (Tortilla Soupe) سوپ نان ذرت مکزیکی، فلفل تند با پنیر Chile con Queso))، بامیه سرخ شده (Fried Okra)، سوسیس ذرت (Corn Dogs)، مخلوط نخود سیاه، ذرت، آووکادو و انبه (Texas Caviar)، نوعی ناگت کاراملی (Pecan Pralines) و… در سفر به دالاس حتما سری به رستوران‌های خوب این شهر بزنید و طعم بی مانند این غذاهای سنتی را امتحان کنید.

فرودگاه بین المللی دالاس _ فورت ورث

فرودگاه بین‌المللی دالاس- فورت ورث سومین فرودگاه پر تردد جهان بر پایه تعداد پرواز و نهمین فرودگاه پر تردد جهان بر پایه تعداد مسافر می‌باشد. طبق آمار منتشر شده در سال 2014 پذیرای پرواز‌هایی از 58 مقصد بین المللی و 149 مقصد داخلی در ایالات متحده آمریکا می‌باشد.

سفر هوایی به دالاس

برای خرید تور دالاس و رزرو بلیط هواپیما دالاس به سایت سه کلیک مراجعه کنید و با مناسب‌ترین قیمت و کم‌ترین زمان معطلی بلیط هواپیمای خود را خریداری نمائید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا