مکمل بنزین
برگزیده‌هاتماشاخانه

تیزر بررسی خاص و متفاوت هایما اس 7 توربو؛ منتظر یک بررسی جذاب باشید!

همه می‌دانیم که خودرو در ایران؛ یک بازار انحصاری و تقریبا دولتی دارد که البته در کشور ما با مشکلات و معضلات عدیده‌ای هم روبه‌رو است، اما می‌دانیم که همین بازار انحصاری اگر به درستی مورد نقد قرار گیرد، قطعا پیشرفت کرده و شاید مشکلاتش هم کم‌تر شود.

گروه خبری چرخان با همراهی و همکاری یکی از بهترین پیج‌های تخصصی بررسی خودرو به نام سالار ریویوز، تصمیم دارد تا در سال 1400، به دور از هرگونه تبلیغ، تعصب و یا نگاه خاص به برخی محصولات، آن‌ها را بررسی کرده و ریویوهای ویدیویی با کیفیت بالا، نقد منصفانه و به‌دور از هرگونه جانب‌داری و حتی ملاحظاتی که برخی رسانه‌های دیگر دارند، ارایه دهد.

در ویدیوهای تولیدی چرخان، سعی می‌شود تا در کنار بیان ویژگی‌های هر خودرو، مشکلات و معایب آن هم به‌صورت شفاف بیان شود تا خریداران بتوانند در انتخاب‌شان به‌صورت صحیح عمل کنند. طبیعی است که وقتی خودروی مورد نظر جهت بررسی ما از سوی نمایندگی‌ها تامین نشده باشد، دست‌مان برای نقد و تست خودرو باز بوده و نیاز به جانب‌داری از خودرو و پوشاندن عیب و ایراد آن به دلیل ساپورت و حمایت تولید کننده یا نمایندگی وجود ندارد.

به همین دلیل در اولین بررسی تخصصی به سراغ هایما اس 7 توربو آمدیم، محصولی که طرفداران نسبتا زیادی در بازار دارد و ایران خودرو به عنوان بزرگ‌ترین خودروساز کشورمان، وظیفه مونتاژ آن را عهده‌دار است.

اما بیشتر از این نیازی به توضیح وجود ندارد، شما را به دیدن تیزر این ویدیوی جذاب دعوت می‌کنیم. به زودی منتظر انتشار رسمی این بررسی از سوی چرخان و سالار ریویوز باشید!

 

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا