مکمل بنزین
تازه‌هاخبر

خودروی شیائومی سوپرمینی میستلا با قیمت 6400 دلار عرضه می‌شود!

شرکت چینی شیائومی پس از ملاقات‌های فراوان با روسای شرکت تسلا بالاخره به عرصه بازارهای خودرو دست پیدا کرده است. این شرکت چینی قرار است اولین خودروی سوپرمینی خود را در چین عرضه کند. در ادامه این مطلب با چرخان همراه باشید تا با ویژگی‌های خوب این خودرو آشنا شوید.

اگر به چین سفر کرده باشید، مسلما دیدید که چینی‌ها به چه اندازه ماشین‌های خود را دوست دارند. عشق به ماشین این افراد نیز به دلیل قیمت مناسب خودرو و کمک هزینه‌های دولتی در کشور نیز چند برابر شده است.

طی یک سال اخیر، شایعاتی در مورد احتمال عرضه خودروی شیائومی منتشر شده است. این شایعات پس از مشاهده روسا و اتومبیل‌های تسلا در خارج از دفاتر شیائومی در پکن آغاز شد، طرفداران عقیده دارند که شیائومی خودروهای تسلا را می‌خرد یا اینکه خودروهای خود را تولید می‌کند.

گزارش‌های خبری در چین حاکی از آن است که شرکت چینی شیائومی اکنون در واقع با یک شرکت سازنده چینی موجود در حال کار است تا خودروی سطح A0 خود را با نام رمز Mistla تولید کند. اتومبیل‌های سطح A0 همان چیزی است که Super Minis نامیده می‌شوند، بنابراین علاقمندان باید منتظر یک خودروی کوچک، زیبا و جادار به اندازه چهار سرنشین باشند.

شایان ذکر است که این خودروی فوق‌العاده کوچک و جذاب قرار است با سیستم سرگرمی اندرویدی داخلی با MIUI عرضه شود. همانطور که می‌دانید تمامی محصولات شیائومی با قیمت‌های فوق‌العاده و کیفیت عالی ارائه می‌شوند؛ در نتیجه باید گفت این خودرو نیز قیمتی باورنکردنی خواهد داشت و علاقمندان زیادی را به خود جلب خواهد کرد. این خودرو در چین با ارزش 39999 یوان در بازار به فروش می‌رود؛ یعنی چیزی حدود 6400 دلار در کشورهای دیگر! خودروی کوچک شیائومی سوپرمینی میستلا ارزان‌ترین ماشین چینی نیست که اکنون در جاده‌ها وجود دارد، اما بی‌شک یکی از جالب‌ترین و جذاب‌ترین ماشین‌ها در این حوزه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا