مکمل بنزین
تازه‌ها

خودروهای جدید کادیلاک الکتریکی خواهند بود!

کادیلاک شرکت خودروسازی آمریکایی است که اتومبیل‌های خود را رسما در بیش از ۵۰ کشور دنیا می‌فروشد و عمده فروش آن نیز در ایالات متحده و کانادا است. اکنون رئیس برند کادیلاک، روری هاروی، اخیرا در هنگام رونمایی آنلاین از کراس‌اوور 2023 Lyriq که اولین وسیله نقلیه الکتریکی این برند نیز محسوب می‌شود، گفت که هر نوع رونمایی جدید از برند ما، کادیلاک، الکتریکی خواهد بود یا بهتر است اشاره کنم حداقل در اینجا در آمریکای شمالی الکتریکی خواهد بود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با این خودروی جذاب آشنا شوید.

این بدان معناست که محصول کنونی کادیلاک آخرین محصول این برند است که به موتورهای سوخت درونی مجهز است. هاروی تخمین زده است که خط تولید کامل تا سال 2030 الکتریکی خواهد بود یا پنج سال زودتر از زمانی که جنرال موتورز انتظار آن را می‌کشد.

خودروی الکتریکی جدید برند آمریکایی کادیلاک

رییس این برند همچنین اینچنین گفته است:

ما در حال حاضر این دهه را با خودروهای الکتریکی به پایان می‌رسانیم، زیرا شرایط کنونی وجود دارد. تا سال 2030 خودروهایی با سوخت داخلی نخواهیم فروخت.

مدل‌های اخیر عرضه شده مانند Escalade و CT4 و CT5 سدان برای مدتی با موتورهای احتراق داخلی خود فروخته می‌شوند، اما این وسایل نقلیه مذکور هیچ نوع به‌روزرسانی جدیدی دریافت نمی‌کنند. در عوض، برند کادیلاک منابع و سرمایه خود را در خودروهای الکترونیکی جدید این شرکت سرمایه گذاری خواهد کرد.

به زودی یک سدان برقی پرچمدار که Celestiq نامیده می‌شود در دسترس است. کادیلاک همچنین برنامه‌هایی را برای یک کراس‌اوور در اندازه XT4 کامپکت تایید کرده است. همچنین یک کراس‌اوور سه ردیفه کمی بزرگتر از Lyriq و یک شاسی بلند سایز بزرگ وجود دارد که کادیلاک آن را به عنوان یک وسیله نقلیه الهام گرفته از اسکالاد توصیف کرده است.

کابین و فضای داخلی این خودرو

این برند اکنون در لیست در حال توسعه خودروسازانی است که برنامه‌های حذف موتور احتراق داخلی تا پایان این دهه را تأیید کرده‌اند و این لیست شامل برندهای بنتلی، جگوار، مینی و ولوو است. حتی استون مارتین گفته است که تمام ماشین‌های موجود در جاده این برند تا سال 2030 برقی خواهند بود، هرچند که این خودروساز حتی ممکن است پس از آن تاریخ مدل‌های دارای موتورهای احتراق داخلی را ارائه دهد.

پذیرش سفارشات Lyriq از ماه سپتامبر آغاز می‌شود و برند کادیلاک قصد دارد این خودرو را در نیمه اول سال 2022 تولید کند. قیمت این خودروی زیبای الکتریکی از 59990 دلار شروع می‌شود و شامل یک وسیله نقلیه مجهز با سیستم چرخ‌های عقب 340 اسب بخار است و باتری 100 کیلووات ساعت برای بیش از 300 مایل مناسب خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا