مکمل بنزین
گوناگونخبر

کانسپت جدید چری را ببینید؛ پیشرفت عظیم کمپانی های چینی!

chery-fv2030-china-9-660x390

کمپانی چری که محصولات خود را با نام MVM در ایران عرضه می‌کند، در آستانه آغاز بکار نمایشگاه پکن، تصاویری از محصول جدید خود که برای عرضه در این نمایشگاه آماده کرده منتشر نموده است. FV2030 نام خودروی مفهومی چری است که به صورت پیش نمایش با شعار زندگی در حال حرکت به نمایش گذاشته شده.

این خودروی عجیب و غریب ولی زیبا با الهام از فرهنگ چینی طراحی و آماده سازی شده است. این کمپانی جزئیات دقیق این محصول ارزشمند را منتشر نکرده، اما این طرح بدنه می‌تواند مشخص کننده راه این خودروسازی چینی در صنعت رو به رشد چین باشد. جالب اینجاست که در تصاویر ۹ نفر از اعضای چری را مشاهده می‌کنیم که فقط دو نفر از آن‌ها از کشور چین هستند و گفته می‌شود این ۹ نفر فصل جدیدی از طراحی را برای محصولات چری رغم زده اند.

لاستیک‌های خاص در کنار رنگ بدنه منحصر به فرد  همچنین پلتفرم زیبای بدنه که بنظر می‌رسد در طراحی آن از خودروی شاسی بلند لامبورگینی الهام گرفته شده، همه به زیبایی این محصول افزوده‌اند. چری هیچگونه اطلاعاتی از موتور این خودرو و جنس مواد بکار رفته در آن منتشر نکرده اما پیش بینی می‌شود در کانسپت چری از موتور الکتریکی استفاده شود.

برای آشنایی بیشتر و دقیق با این خودروی زیبا باید تا دوشنبه صبر کرد تا با آغاز کار نمایشگاه پکن، جزئیات بیشتر FV2030 منتشر شود.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا